• Niall is een Ierse jongen die met zijn beste vrienden, zijn familie en alles daar omheen een rustig leven leidt. Zijn geluk is dat hij in de dure wijk Rosefield geboren is en er nog altijd gelukkig woont met zijn ouders en broer. In deze straat draait alles om rijkdom, status en pronken met wat je hebt. Het is er een must om je buren jaloers te maken met wat jij wél hebt en zij niet, terwijl iedereen goed bevriend is met elkaar. Rosefield is de mooiste, meest perfecte buurt in heel Ierland.
          Er lijkt niet veel te veranderen wanneer er de nieuwe familie in de straat komt te wonen, nadat het huis dat speciaal voor hen gebouwd werd, klaar is. Zijn ouders kunnen het goed vinden met de nieuwe mensen die er zijn komen wonen en zo ook Niall en zijn broer, Dani.
          Niall ontmoet de vrolijke, lieve [naam] die er is komen wonen op de plaatselijke hockey club, waar ze sinds kort speelt. Ook Niall speelt hier al sinds hij klein was. Verplicht werd hij niet, maar zijn ouders keken hem toch even vuil aan toen hij vertelde dat hij liever ging voetballen of zelfs helemaal niks. De twee spreken steeds vaker af en ontdekken dat ze meer gemeen hebben dan dat ze dachten. Beiden liever rebels dan de poppen van hun ouders. Maar alles verandert wel wanneer Niall haar zoent, denkend dat zij dat ook wilde.


    Rollen.
    x Nieuwe, beste vriendin hoofdpersoon. Ze woont ook in Rosefield, speelt hockey en is eigenlijk ook harstikke rijk. Ze is vrij druk, grappig, maar ontzettend eigenwijs en doet graag alleen wat ze zelf wil.
    x Vriendin Liam en Louis. Deze twee meisjes leven ook in Rosefield, maar dan nog niet in het centrum, dus het nog vrij arme, voor hen, deel van de wijk. Hier wonen Liam en Louis ook. Ze zijn erg aardig en scheppen niet graag op, maar vinden het verschrikkelijk als anderen dat wel doen.
    x Buurtbewoners. Dit mogen jongeren van alle leeftijden zijn en ook graag verschillende types. Meisjes én jongens.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam: Pak apare namen, niet Katie ofzo. Dubbele namen mogen ook!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Dit hoeft niet lang te zijn, maar niet iedereen is druk, vrolijk en toevallig heel grappig. Iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden ajb. Dakota Fanning is bezet.
    Woonsituatie: Hieronder valt familie, huis en achtertuin. Foto's mogen, zou wel fijn zijn. (:
    Extra informatie: Alles wat nog belangrijk is voor jouw personage.
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    Meerdere rollen per persoon is toegestaan. One Direction is hier niet bekend! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb je nog nodig, Sanne? :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol:Buurtbewoner.
    Voornaam: Alysse
    Achternaam: Rosery
    Volledige naam: Alysse Dream Rosery
    Leeftijd en geboortedatum: 21-08-95 , Ze is dus 16 jaar.
    Karakter: Ze is erg bezig met haar uiterlijk, maar ze houd ook van gevaarlijke dingen. Ze speelt voetbal en kan het ook goed, Ze vind het leuk om ermee te pronken want bijna niemand kan het zo goed als zij.
    Ook houdt ze van freerunnen, alleen vinden niet alle buurtbewoners dat leuk.
    vooral niet omdat ze vaak dingen sloopt.
    Ze kan nog wel is arrogant overkomen.
    Ze houdt van feesten, en als het niet mag van haar ouders gaat ze toch.
    Ze luistert vaak niet en doet haar eigen ding, daarom komt ze vaak in problemen.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Woonsituatie: huis



    tuin



    bedroom



    Ze woont in dat huis met haar moeder en haar hond Spikey.


    Extra informatie: -
    Titel? ?????
    Mag ik je waarschuwen? tuurlijk


    El Diablo.

    Rol: Buurtbewoner
    Voornaam: Leah
    Achternaam: Parker
    Volledige naam: Jessy Leah Parker. Leah haar echte naam is eigenlijk Jessy, maar iedereen noemt haar Leah. Dit komt omdat haar moeder Jessy Leah mooier vond lijken dan Leah Jessy.
    Leeftijd en geboortedatum: 23-10-1994, ze is dus zeventien.
    Karakter: Leah en haar familie wonen pas net in Rosefield. Ze zijn zoals de buurtbewoners vaak melden nouveau rich, dus onder hun stand. Nieuw geld is geen echt geld. Door dat Leah opgegroeid is een buitenbuurt van Londen is ze niet erg arrogant. Ze vind het dan ook maar vervelend dat ze nu in een buurt woont vol arrogante mensen. Ze toont vaak ghetto gedrag, en wil het wel eens afhandelen met haar vuisten, in plaats van haar woorden. Ze is snel aangebrand, maar weet wel heel goed waar de grens ligt. Ze is dol op dieren, en rijd daarom ook paard. Ze houd erg van dansen, en uitgaan.
    Uiterlijk:


    Victoria Justice.
    Woonsituatie: Haar ouders zijn gescheiden, maar runnen wel samen een succesvol organisatie bedrijf. Het bedrijf PlanBee organiseert bruiloften tot festivals. Leah woont bij haar vader Tom, haar moeder ziet ze nauwelijks, omdat die constant op reis is. Leah is enigst kind. Ze wonen in een bescheiden nieuwbouw villa met een grote tuin, en stallen voor paarden.
    Extra informatie: Leah haar paard heet Repeat, en haar toekomst droom is om een eigen club te beginnen op lloret de mar.
    Titel? No idea :C
    Mag ik je waarschuwen? Hell yeah!


    Alleen maar tranen van geluk

    Rol: Beste vriendin
    Voornaam: Ezra, vaak word ze door vriendinnen nog wel eens Ez genoemd. (:
    Achternaam: DiLaurentis
    Volledige naam: Ezra Tulisa DiLaurentis
    Leeftijd en geboortedatum: Ezra is zeventien jaar oud op dertien januari zal ze achttien worden. Ze kan nu al niet wachten om haar rijbewijs in handen te hebben en legaal te mogen drinken.
    Karakter: Ezra is een redelijk opstandige en vooral rebelse tiener die er geen zin in heeft om de regeltjes van haar ouders te volgens – regels zijn er immers om gebroken te worden. Volgens vele ouders heeft ze dan ook een ‘slechte invloed’. Buiten dit is Ezra wel een lieve en vooral drukke meid met heel wat humor die haar vriendinnen overal in meesleept. Van leuke dingen tot diep in de problemen bij het politiebureau, alles moet je een keer hebben gedaan volgens Ezra. Tevens is Ezra erg koppig en laat ze zich niet snel omkopen, daar moet je echt een tijdje voor doordrammen, maar meestal geeft ze haar beste vriendinnen wel hun zin. Avontuurlijk is Ezra zeker wel, ze is erg optimistisch en ziet overal het leuke van in, tevens is ze erg sportief.
    Uiterlijk:


    Jennifer Lawrence
    Woonsituatie: Ezra heeft het dan misschien wel zeer goed thuis, erg naar haar zin heeft ze het niet. Haar ouders hebben haar bijvoorbeeld gedwongen om op hockey te gaan, een sport waar Ezra een vreselijke hekel aan heeft – maar zich toch er voor in zet omdat ze van sporten houdt. Haar vader, Christopher Hastings is directeur van een chocoladefabriek, hierdoor is hij vaak weg, maar dat is niet iets waar Ezra zich veel mee bezig houdt. Haar moeder, Claire Hastings was een normaal meisje, die het allemaal een beetje naar de kop is gestegen toen ze merkte dat haar man steenrijk was. Claire zit in de raad van Rosefield, ze is erg belangrijk voor de gemeente.
    Ezra heeft tevens nog een oudere broer van twintig, maar die zit op de universiteit. Ze mist hem vreselijk, vooral omdat ze vaak alleen thuis is. Daarom nodigt ze vaak genoeg mensen uit zodat ze niet alleen is, van feestjes tot filmavonden.
    Ezra haar huis is zacht uitgedrukt erg groot, zo groot zelfs dat de familie niet eens de moeite doet om het zelf te onderhouden en een aantal dienstmeiden hebben ingehuurd. Het is niet dat Ezra dat erg vindt, in tegen deel zelfs. Ze vindt het erg fijn dat ze hierdoor niet constant alleen is en het heeft natuurlijk ook zijn voordelen, maar liever woonde ze in een wat kleiner huis.
    Voorkant huis, achterkant huis, woonkamer, slaapkamer.
    Extra informatie: Als het om sport gaat zwemt Ezra dagelijks in het binnenzwembad bij hun thuis, tennist ze graag op de enorme sportvelden en gaat ze soms wel eens – omdat het moet – met haar vader golfen. Sinds haar vierde is ze noodgedwongen gaan hockeyen en is ze aanvaller – ik haat hockey en ken de benamingen niet ok – geworden. Tevens is Ezra erg soepel als het om uitgaan gaat en jongens.
    Mag ik je waarschuwen? Ja


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rollen.
    x Nieuwe, beste vriendin hoofdpersoon. Ze woont ook in Rosefield, speelt hockey en is eigenlijk ook harstikke rijk. Ze is vrij druk, grappig, maar ontzettend eigenwijs en doet graag alleen wat ze zelf wil.

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon.
    Voornaam: Cherrlyn
    Achternaam: Wright
    Volledige naam: Cherrlyn Devina Wright
    Leeftijd en geboortedatum: Zestien jaar, 12 augustus 1995
    Karakter: Van buiten oogt ze als een perfect meisje die goed past bij haar buurt. Maar niets is wat het lijkt. Achter dat lieve, verlegen gezichtje zit een heel ander meisje verscholen dan ze zich voordoet. In de buurt van haar ouders gedraagt ze zich als de voorbeeldige dochter en ook in de buurt van kenissen en familie gedraagt ze zich zo, maar vanbinnen borrelt de rebeliteit langzaam steeds verder op. Ondanks het feit dat haar kleren er altijd verzorgd en netjes uitzien, leeft ze zich vaak helemaal uit in haar kamer. Ze is dol op creatief bezig zijn en om haar ouders tevreden te houden schildert ze stillevens. In haar kamer maakt ze echter andere schilderijen. Deze gaan van naakte personen tot gewoon stukken die zijn ontstaan doordat ze met verf had gegooid. Deze werken verstopt ze voor haar ouders en niemand krijgt ze dan ook echt te zien. Ze is nogal snel aangebrand en kan er niet tegen ongelijk te hebben. Ze geeft wel heel veel om de mensen die dichtbij haar staan en zou er alles voor doen om diegene te beschermen. Ze is enorm trouw en zal je niet zomaar laten stikken. Ze haat het als iemand zich arrogant gedraagt. Ze kan zich enorm druk gedragen en heeft gevoel voor humor, ten minste, dat wordt tegen haar gezegd. Ze houdt ervan om te doen wat ze zelf wil en sneakt er stiekem nog wel eens tussenuit op een vrijdagavond. Ze leeft van rebeliteit, gewoon zichzelf zijn. Ze is dol op hockey en gaat hier dan ook met plezier naar toe. Ze kan er niet tegen als iemand haar dwingt tot iets, maar luistert wel zoveel mogelijk naar haar ouders aangezien soms dingen nare gevolgen kunnen hebben bij haar thuis.
    Uiterlijk:

    Lucy Hale
    Woonsituatie: Ze is enigkind en woont samen met haar ouders in de net gebouwde villa. Haar vader doet werk waar ze geen interesse voor heeft en haar moeder doet aan liefdadigheid. Ze kan het wel goed met haar ouders vinden, maar het liefst heeft ze dat haar ouders zich niet met haar bemoeien en gelukkig voor haar, doen ze dat ook niet. Haar moeder heeft alleen wel haar kamer ingericht en wil dan ook dat het zo blijft, tot grote spijt van Cherrlyn. Haar familie is een grote, georganiseerde boel. Alhoewel haar neefjes toch wel degelijk ongeorganiseerd zijn. Maar toch, hun bezoekjes zijn altijd enorm formeel en Cherrlyn haat het. Toch is ze al redelijk vaak, braaf meegegaan. Al is ze hem wel een paar keer gesmeerd. Het huis. Moeder Vader Kamer Het enige plekje waar ze zich mocht uitleven in haar kamer.
    Extra informatie: Uh, wel.. Ze doet dus aan hockey, schildert graag, houdt van feesten en doet het liefste waar ze zin in heeft. Toch is ze voor de ogen van haar ouders en andere mensen het voorbeeldige meisje, behalve dan voor haar goede 'echte' vrienden. Ze is ook dol op verschillende soorten kledingfashion uit te proberen, maar hier is haar moeder dan weer minder dol op.
    Titel? Uh, I really don't know..
    Mag ik je waarschuwen? Yes please! c:

    KLAAR! :)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:18 ]


    It's okay.

    Omg, haha, toen je begon over een mooie wijk, dacht ik meteen aan het onderstaande personage xD omg, misschien vindt je het idee niets, maar goed xD

    Rol: buurtbewoner
    Voornaam: Lynne
    Achternaam: Blandfort
    Volledige naam: Lynne Ann Blandfort
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 75 jaar haha, 05'11'36
    Karakter: Dit is een oud dametje dat al haar hele leven in Rosefield woont. Ze kent de buurt en haar bewoners van binnen naar buiten en is een beetje de dagelijkse krant. Als je wat wilt weten over een andere buurtbewoner, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Ze is lief en is voor iedereen als een oma. Ze doet vrijwilligerswerk, ookal is ze al zo oud.
    Uiterlijk: Dat kan ik niet vinden. Het is gewoon een oud, klein vrouwtje met een lief omagezicht haha.
    Woonsituatie: Ze woont alleen, haar man is een paar maanden geleden overleden. Ze woont in een klein huisje en heeft er een mooi tuintje bij met leuke, roze en paarse bloemetjes.
    Ze heeft verder geen zussen of broers, geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen.
    Extra informatie: Lynne houdt van tuinieren en bakken. Haar bakcreatie's gaan altijd de hele buurt door. Daarnaast gaat iedereen graag bij haar op bezoek om daar een kopje thee te drinken.
    Titel? Grandmother
    Mag ik je waarschuwen? Ja is goed xD


    Everything Is Impossible

    Enthusiasm schreef:
    Omg, haha, toen je begon over een mooie wijk, dacht ik meteen aan het onderstaande personage xD omg, misschien vindt je het idee niets, maar goed xD

    Rol: buurtbewoner
    Voornaam: Lynne
    Achternaam: Blandfort
    Volledige naam: Lynne Ann Blandfort
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 75 jaar haha, 05'11'36
    Karakter: Dit is een oud dametje dat al haar hele leven in Rosefield woont. Ze kent de buurt en haar bewoners van binnen naar buiten en is een beetje de dagelijkse krant. Als je wat wilt weten over een andere buurtbewoner, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Ze is lief en is voor iedereen als een oma. Ze doet vrijwilligerswerk, ookal is ze al zo oud.
    Uiterlijk: Dat kan ik niet vinden. Het is gewoon een oud, klein vrouwtje met een lief omagezicht haha.
    Woonsituatie: Ze woont alleen, haar man is een paar maanden geleden overleden. Ze woont in een klein huisje en heeft er een mooi tuintje bij met leuke, roze en paarse bloemetjes.
    Ze heeft verder geen zussen of broers, geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen.
    Extra informatie: Lynne houdt van tuinieren en bakken. Haar bakcreatie's gaan altijd de hele buurt door. Daarnaast gaat iedereen graag bij haar op bezoek om daar een kopje thee te drinken.
    Titel? Grandmother
    Mag ik je waarschuwen? Ja is goed xD


    Ik wil niet gemeen doen, maar wat zou de titel 'Grandmother' te maken hebben met mijn verhaal?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, niets, maar ik moest ff wat invullen. Als je mn personage niet gebruiken wilt, maakt dat niets uit hoor xD Ik moest hier alleen even aan denken.. haha


    Everything Is Impossible

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:06 ]


    It's okay.

    Ik ga nog een poging doen tot vriendin Louis ;x


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Louis’ Girl
    Voornaam: Gemma-Rose
    Achternaam: Alba
    Volledige naam: Gemma-Rose Alba
    Leeftijd en geboortedatum: Gemma-Rose is zeventien en is jarig op 24 december. Toen ze jong was hield ze ervan om dichtbij kerst te verjaren voor alle cadeautjes, maar nu krijgt ze meestal één kleine voor beiden omdat er gewoonweg geen geld voor meer is.
    Karakter: Gemma-Rose is een erg stil en verlegen meisje. Als je haar voor het eerst ziet mag je blij zijn als ze twee volledige zinnen zegt en ze je verstaat hebt. Ze is zo bang dat ze iets verkeerd doet, zegt of zich belachelijk maakt dat ze zich liever op de achtergrond houd. Gemma-Rose is heel zachtaardig. Ze is zo bang dat ze iemand kwetst, dat ze altijd alles heel voorzichtig doet. Ze is heel onzeker over zichzelf, maar zaagt er niet over. Ze haat het als mensen beginnen te zeggen dat ze dik, lelijk, of tien centimeter te klein zijn. Ze vindt dat ook van zichzelf, maar houd het mooi voor zichzelf. Eens je Gemma-Rose haar vertrouwen hebt gewonnen is ze een heel zacht, lief meisje die heel harde eisen voor zichzelf stelt. Ze staat altijd klaar voor anderen en Louis en haar vrienden komen op de eerste plaats. Ze zou eerder anderen helpen dan haarzelf. Ze kan er echt van genieten om anderen gelukkig te zien. Gemma-Rose is heel begripvol, ze begrijpt anderen heel vaak en soms veel te rap waardoor ze in haar eigen ongeluk loopt. In Gemma-Rose’s leven is al heel vaak iets mislukt en ze heeft bij veel dingen zoveel schrik dat ze gaan mislukken. Bevoorbeeld haar relatie met Louis. Ze steekt haar hart en haar ziel erin, maar heeft schrik dat het niet genoeg is. Ze houdt heel erg van Louis, hij is de enige waarbij ze helemaal niet verlegen is en die ze volledig vertrouwd.
    Uiterlijk:


    Susan Coffey

    Gemma-Rose is een doorsnee meisje. Ze is niet lelijk, niet uber mooi. Ze heeft een hele witte huid en in de zomer veranderd dit ook niet. Ze kan maar niet bruin worden en daarom krijgt ze veel de bijnaam “snowwhite”. Velen denken dat Gemma-Roses haar geverfd is, maar alles is natuurlijk. Soms twijfelt ze of haar ouders haar echte ouders zijn want niemand heeft dezelfde olijfgroene ogen en rode haren zoals Gemma-Rose. Gemma-Rose kleedt zich heel simpel, zodat ze niet veel opvalt. Ze vindt dat ze al genoeg opvalt door haar haren dus haar kledij is best simpel. Skinny jeanses, Bandshirts, gewone topjes, sweaters en het liefst haar neppe allstars.
    Woonsituatie: Gemma-Rose woont in een klein rijhuisje met een heel klein terrasje samen met haar moeder, haar twee broers en haar zus. Haar vader heeft hen verlaten toen de jongste 4 was. De andere hebben hun vader lang gekend, maar hij is uit het niets op een avond verdwenen. Simon Alba is de oudste van het gezin en draagt daarom ook veel verantwoordelijkheid. Hij zorgt voor iedereen en zijn moeder die bovendien cvs heeft. Cronisch vermoeidheids syndroom, hierdoor heeft ze veel rust nodig. Jeremy Alba is veertien en in de fase dat hij overal haat aan heeft. Hij geeft iedereen de schuld van de armoede en als iets niet gaat geeft hij alles direct op. Simon en de andere weten soms niet wat met hem aanvangen want soms heeft hij last van vreselijke drifbuien en agressieaanvallen. Penelope is 9 maar nog heel klein en breekbaar voor haar leeftijd. Ze maken zich vaak zorg over haar groei en omldat ze mentaal nog steeds een beetje kinds blijft.
    Extra informatie Gemma-Rose heeft altijd willen dansen, maar dit kan helaas niet door gebrek aan geld]
    Titel? Changed the way you kissed me, geen idee.
    Mag ik je waarschuwen? Mogen? MOETEN.


    all I want is the taste that your lips allow

    Nog nodig? want ik verveeeel me_O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Wanneer maak je de rollen bekend?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Strobe schreef:
    Ik ga nog een poging doen tot vriendin Louis ;x


    Ik weet nog wel een rol voor je, als je die zou willen invullen. Zo'n arrogant, irritant, te rijk meisje van een jaar of zeven. Als je wilt natuurlijk. (:

    en @ Clove.
    Morgen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Ik weet nog wel een rol voor je, als je die zou willen invullen. Zo'n arrogant, irritant, te rijk meisje van een jaar of zeven. Als je wilt natuurlijk. (:

    en @ Clove.
    Morgen. (:

    Okidoki ;p


    all I want is the taste that your lips allow