• heey ik heb een vragje..
    toen een tijd gelee werd er ene pro aangemaakt waar vertrouwens personen zouden zitten enzo dus dat jeje probleem kwit kon.. nou ik eens een paar keer een pbtje gestuurt.. ik had ooit een topic daar zetten ze een reactie vna stuur anders is een pbtje .. dus nja ik dat doen..
    maar waarom word ik dan niet geholpen.. ik bedoel dan ga je met je hele verhaal naar iemand toe.. die daarvoor is aangewezen.. nja dan is het er vervolgens gewoon stil rondom het probleem.. ik snap dat neit.. 2 vriendinnen van mij die hdden ook een pbtje gestuurt een hele tijd terug al.. maar nee geen gehoor .. is het zo druk dan ??


    A Noble was Born in Chaos

    ik denk eerder dat het komt omdat ze daar bijna niet op zitten

    Ja bijna niemand zit op dat profiel en trouwens ook al hebben die meisjes veel meegemaakt ze zijn geen pychaters ...


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ja bijna niemand zit op dat profiel en trouwens ook al hebben die meisjes veel meegemaakt ze zijn geen pychaters ...

    Ze zijn idd geen psychiaters.
    Maar misschien kunnen ze je wel beter helpen dan psychiaters kunnen, door hun ervaringen...

    =] uhu das waar. ;)

    maar als je een probleem hebt ik ben er ook voor je heur meissie.<3


    Love is in the air'<3

    volgensmij zitten ze er nooit op ofzo

    We zitten er wel op hoor, sterker nog, op ons profiel kun je kijken wie er online is :D
    Nog iets over die mail; soms weet geen van ons een oplossing, zoals al is gezegd; we zijn geen opgeleidde mensen die overal verstand van hebben.
    Het kan helpen je mail naar een specifiek iemand te sturen ;)
    Liefs,
    Little Moon

    Anders kan je altijd nog naar de moderatoren he.
    Als het om een moderator gaat, waar je een soort van ruzietje mee hebt, kan je ook naar een andere gaan. Het wordt dan niet besproken onderling bij de mods ofzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik denk eerder dat het komt omdat ze daar bijna niet op zitten


    Wat heeft het dan voor zin om überhaupt vertrouwingspersonen account aan te maken? Als ze er toch nooit op zitten, word er alsnog niemand geholpen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jah nja miss zou het handig zijn adat als ze je niet kunnen helpen je dan ff een pb te sturen om verder te xzoeke.. miss dat dat hanidig zou zijn.. want verder merk je er niet vel aan en je weet ook niet wt er met je verhaal is gebeurt en je hoort er niets meer van


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vond om eerlijk te zijn die hulp persone al een stom idee :X