• Weet iemand misschien het e-mailadres van een auteur hier in Nederland? Ik wil echt een baan maken van mijn hobby, en het kan vast geen kwaad om dan om hulp te vragen...


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Hm, die staan vast wel op de sites van ze, maar die zijn meestal alleen voor 'omg, ik hou van uw boeken' mailtjes.


    wth.

    O, ik heb Marion v/d Coolwijk toen ik klein was gemaild. Ze gaf me super goed advies. Ik zal eens kijken of ik die mail / e-mailadres nog terug kan vinden.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    die van Marc de Bel staat op zijn website, dacht ik toch ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, de mail is verwijderd. Toch jammer. Ik had graag gelezen hoe ik haar een mail had gestuurd en wat zij antwoordde.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb Simone van der Vlugt ooit gemaild, voor een intervieuw 8D Eerst wees ze het vriendelijk af, met de woorden: 'Als ik iedereens vragenlijstjes moest beantwoorden, heb ik toch geen tijd meer om te schrijven..?', maar omdat ze me in het echt kent, en me daarna ook herkende, heeft ze een uitzondering weten te maken.
    Maar goed, volgens mij zijn er dus wel gewoon e-mail adressen op sites van schrijvers/schrijfsters. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja oké, maar weet iemand dan ook een schrijver die me tips kan geven? Liefst een fantasy-schrijver :3


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    OnTheLine schreef:
    Ja oké, maar weet iemand dan ook een schrijver die me tips kan geven? Liefst een fantasy-schrijver :3

    Ik denk dat je gewoon moet gaan zoeken op de websites van schrijvers die jij goed vind. Wij kunnen niet bepalen/weten wie er tips kunnen geven. Ik denk dat je even moet gaan zoeken. (:


    I can't even think straight.

    Okay, dankjewel<3


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Paul van Loon?


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Via sites kun je meestal wel een fanmailadres achterhalen, of een contact form invullen.

    Psst; er staat in de regels dat het verboden is (e-mail)adressen van bekende personen (of hun familie) te verspreiden, just saying :')


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.