• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mhihi, ja, inderdaad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha geweldig!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die zat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Al scheelt een goede camera al een heel eind voor de kwaliteit van je foto's, als je een fotograaf bent en heeft een fornuis eigenlijk niks met de kwaliteit van het eten te maken (krul)

    Maar hij is wel goed gevonden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahahha owned.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Gnagnagna :P


    Life is hard and then we die

    Kyou schreef:
    Die zat.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Applejack schreef:
    Al scheelt een goede camera al een heel eind voor de kwaliteit van je foto's, als je een fotograaf bent en heeft een fornuis eigenlijk niks met de kwaliteit van het eten te maken (krul)

    Maar hij is wel goed gevonden.


    Ik kan met een wegwerpcamera van €1.50 in principe net zulke goede foto's maken als met mijn spiegelreflex van €650,-. Je moet er alleen iets meer moeite voor doen soms. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kyou schreef:
    Die zat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    .... xd
    Slim ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you