• Ja kijk. Dit klinkt misschien heel erg stom, maar ik ben mijn peter zijn commentaren kotsbeu. Altijd als ik een ietwat negatievere status op mijn facebook post, heeft hij er àltijd kut commentaren op. Ik ben het zo beu hé, hij zoekt precies altijd iets om slechte commentaren op te geven tegen mij. Net ook, ik had deze status gepost (een quote van iemand);
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts while the stupid ones are full of confidence
    Reageert hij erop; "Je het is pas stupid om te denken dat je zelf intelligent bent. denk daar maar eens over na"
    Dat is één voorbeeld, maar zo gaat het dus de hele tijd. Echt ik ben het zo zo zo zo ZO beu hé ><

[ topic verplaatst door een moderator ]

wtf? ><

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Oh damn, ik wil je best helpen, maar je profielgegevens zijn niet beschikbaar :(.
    Maarre.. wat is een Peter? Een peetoom?

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:24 ]

No growth of the heart is ever a waste

Ahh, dat is echt kut.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

C18 schreef:
    Oh damn, ik wil je best helpen, maar je profielgegevens zijn niet beschikbaar :(.
    Maarre.. wat is een Peter? Een peetoom?

Voeg me dan toe als vriend? :Y)
    & ja, dat kan dat jullie Nederlanders dan peetoom noemen.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:25 ]

Wie ben je? :'D Ik dacht dat je Evelien van Aken was, maar da's een andere user /leest scheel.

C18 schreef:
    Wie ben je? :'D Ik dacht dat je Evelien van Aken was, maar da's een andere user /leest scheel.

Dat ben ik :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

C18 schreef:

Annelies :Y)

OHMYSTYLES schreef:
    Wat is een Peter?

Nonkel

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Verwijderen :)? Of het niet zichtbaar maken voor hem?

Life is hard and then we die

Invite sent :] En ja, ik zou hem gewoon verwijderen hoor. Als ie ooit gaat zaniken, zou ik zeggen: Denk d'r maar over na :'DD

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:32 ]

Divion schreef:
    (...)
    Nonkel
    Een oom dus XD

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    (...)Een oom dus XD

Nee, het is niet hetzelfde als een nonkel
    @C18 ik krijg je verzoek niet door?

Bedoel je met peter eigenlijk je oom die voor je zorgt als je ouders overlijden toch?
    Maar ik zou hem gewoon verwijderen hoor, met zijn kutreacties :/

We can't spend our lives waiting to live.

Squidward schreef:
    Bedoel je met peter eigenlijk je oom die voor je zorgt als je ouders overlijden toch?
    Maar ik zou hem gewoon verwijderen hoor, met zijn kutreacties :/

Eh nee dat is een voogd, dooppeter is er een ander woord voor.

Vaag, had 't toch echt verstuurd ;o
    Naja, merk 't wel. Ga nu richting de bieb, voor ik m'n proefwerkweek verneuk O__o