• Zo, ik dacht eraan om een verhaal te schrijven over Henry VIII(jonthan rhys meyers). Een verhaal gebasseerd op de tv-serie, The Tudors. Ik had graag jullie mening erover gehad. Zouden jullie het lezen of zou ik beter over iets anders schrijven?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:48 ]


    The most beautiful is he who touches the stars while staying with his feet on the ground

    Als het een goed verhaal is zou ik hem lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Over wat? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    Over wat? :W


    Me so good.

    Nee, ik zou het niet lezen, want: Ik lees geen fanficties én je verhaal wordt gebaseerd op een al bestaand verhaal. Dat voorspelt weinig èchte fantasie. Sorry.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zaynette schreef:
    Over wat? :W


    "Ignite, my love. Ignite."

    Summery:
    De 17 jarige Juilletta van Illyria, dochter van Piro de Grote en Koning van Illyria, wordt uitgehuwelijkt aan Koning Henry van Engeland. Wanneer ze een relatie begint Damien Mourtimer, het hulpje van Henry, bevindt ze zich in een echte slangenkuil. Een verhaal over een eenzaam, jong en moedig meisje en haar zoektocht naar ware liefde, die haar stap bij stap de dood in jaagt.


    The most beautiful is he who touches the stars while staying with his feet on the ground