• Het Griekse financiële drama is veel groter dan door de Europese ministers van Financiën werd gedacht. Daarom hebben 17 landen na 8 uur vergaderen gezamelijk besloten om het noodfonds met 1000 miljard te versterken. Ook zullen verzekeraars en banken vrijwillig de helft van de schulden kwijtschelden.

Na de kwijtschelding zal de schuld van Griekenland nog staan op 250 miljard euro. José Manuel Barroso, voorzitter van de Europese Commissie zei verheugd te zijn met de maatregelen. "Europa heeft laten zien dat het alles doet wat nodig is"

Oke, van mij mag Griekenland de EU uit,
    ik voel de Gevolgen straks in mijn portomonee :O

wat vinden jullie?

You're amazing the way you are, never give up!

WEG. MET. GRIEKENLAND. WEG. MET. GRIEKS. OP. SCHOOL.

De EU uit? Dat heeft echt geen zin, hoor, sowieso krijgt heel de wereld dit nog wel.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Griekenland zomaar uit de EU pleuren lost het anders ook niet op, volgens mij.

I can't even think straight.

Ja, laten we nog eens zoveel geld weggeven.
    De Belgische staatsschuld is nog niet groot genoeg zeker. --'

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

griekenland betekend ook wel: er kan geld in. alle letters van griekenland zitten er in.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Dat sowieso, ze hebben gelogen en zich niet aan de regels gehouden, dus weg er mee. Helaas los dit niet alles op. De hele wereld economie heeft/krijgt hier las van. Maar ja, we kunnen er toch niks aan doen, dus je zorgen maken heeft ook geen zin.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Als Griekenland de EU uit gaat worden de problemen alleen maar groter toch?

I hate that I can't stay mad at you.

Python schreef:
    Als Griekenland de EU uit gaat worden de problemen alleen maar groter toch?

"Ignite, my love. Ignite."

Laten we nou eerlijk zijn, de EU verslechterd steeds en ik denk niet dat het er beter op gaat worden. Of Griekenland eruit wordt geschopt of niet, uiteindelijk gaat heel Europa failliet.

Starkiller schreef:
    WEG. MET. GRIEKENLAND. WEG. MET. GRIEKS. OP. SCHOOL.

(Be)lieve in (you)rself

We zijn al véél te dicht bij de inflatie. Ik weet niet of het nog opgelost geraakt.
    De geschiedenis herhaalt zich.

Where there is a sea there are pirates...

Ik vind het allemaal een beetje onzin. Die Grieken gaan zelf lekker zitten demonstreren tegen de regering, omdat die wilde bezuinigen. Ze mogen er zelf ook wel wat tegen doen. Buiten dat vind ik niet dat de EU de schuld op zich hoort te nemen. Griekenland mag van mij inderdaad wel uit de EU, dat is verspilling van geld. Ik bedoel maar, wij betalen wat belasting voor Griekenland. Ik vind het bullshit.

Geef toch wat minder geld uit Griekenland
    Als Griekenland doomed dan krijgt EU hun geld niet meer terug. Wat mij betreft mag Griekenland EU uit, we betalen hun belastinggeld gewoon.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

StJimmy schreef:
    Dat sowieso, ze hebben gelogen en zich niet aan de regels gehouden, dus weg er mee. Helaas los dit niet alles op. De hele wereld economie heeft/krijgt hier las van. Maar ja, we kunnen er toch niks aan doen, dus je zorgen maken heeft ook geen zin.

I love you Tim

Captain schreef:
    We zijn al véél te dicht bij de inflatie. Ik weet niet of het nog opgelost geraakt.
    De geschiedenis herhaalt zich.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis