• Ik denk dat het hoog tijd wordt voor een nieuwe ringtone ... Niet omdat ik de mijne zat ben, maar puur omdat het nogal schrikbarend overkomt op de meeste mensen als ik aan het werk ben en ze ineens keihard Arch Enemy tekeer horen gaan uit het niets. Wat ik al een aantal keer heb meegemaakt. :'D
    Dussem, iemand nog suggesties? Ik hoef niet perse muziek, maar ik wil ook niks clichés en het moet gewoon zo episch mogelijk zijn. Heb ook een epische sms-toon, dus. :3

    Ik heb besloten:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:00 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DEATHBAT schreef:
    Buried alive. Nouja, ikzelf heb op het moment Bat Country. (bloos)


    Allemaal heel leuk, maar dan kan ik net zo goed Arch Enemy of w/e gebruiken. Ik moet een 'normaal-mens-vriendelijkere' ringtone hebben. Ze schrikken zo snel. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C18 schreef:

    Ja, heb standaard dit lied in m'n kop aan 't einde van de week :Y). Shoot me, maar ik vind 'm wel episch ergens _O_


    Dan heb je toch geen zin om op te pakken? (Of juist wel, want dan stopt het liedje.)

    En schaam je je niet als je telefoon afgaat als er andere mensen bij zijn? :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga wel een ringtone voor je zingen (wbw)

    Ik weet eigenlijk niet eens welke ringtone ik heb.


    -


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ohwait, dit is mijn sms-toon trouwens. Vinden m'n collega's ook wel erg leuk als ik iemand moet piercen en m'n telefoon ineens afgaat. :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Ohwait, dit is mijn sms-toon trouwens. Vinden m'n collega's ook wel erg leuk als ik iemand moet piercen en m'n telefoon ineens afgaat. :'D



    Ojaaaaaaaaa! Ja, ja, ja! Die ga ik downloaden! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mutant schreef:


    Ook heel aanlokkelijk :'D
    Die ga ik denk ik voor m'n pa erop zetten, omdat ik dat altijd samen met hem keek :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ook heel aanlokkelijk :'D
    Die ga ik denk ik voor m'n pa erop zetten, omdat ik dat altijd samen met hem keek :'D

    Haha, ik heb hem als ringtone en het is gewoon episch als hij af gaat:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    OF OFF OF OF DEZEEE:



    hahaha, geweldig. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:

    OF OFF OF OF DEZEEE:



    hahaha, geweldig. :'D


    wauw..HAHAHAHAH.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Die heb ik net als beltoon ingezet. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik heb telephone van lady gaga, gewoon omdat ik op mijn MOBIEL bel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    ik heb telephone van lady gaga, gewoon omdat ik op mijn MOBIEL bel.


    Waarom mobiel in caps? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.