• Ik heb dus blijkbaar de hele dag mijn broek al verkeerd om aan :3
    Gelukkig ben ik nog niet naar buiten geweest.
    Maar alsnog



    Jullie nog faal momenten gehad vandaag :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fail xd


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Vanochtend sneed ik m'n duim open aan een broodmes. Op school sneed ik tussen mijn vingers met papier. En vervolgens liep ik vanmiddag tegen een deur aan. :'D

    Oh my gosh. xD
    Ik heb vandaag vreemd genoeg nog geen faal moment gehad.


    Take me to wonderland

    FAIL!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Yes, ik stond vanmorgen met zo'n leuke jongen in de lift. Beide vrolijk begroeten. Kwamen we beneden, zei hij: "Nog een fijne dag!" Dus ik wilde terug antwoorden en kwam er dit uit mijn mond: "Yaoefi!"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Yes, ik stond vanmorgen met zo'n leuke jongen in de lift. Beide vrolijk begroeten. Kwamen we beneden, zei hij: "Nog een fijne dag!" Dus ik wilde terug antwoorden en kwam er dit uit mijn mond: "Yaoefi!"

    Vanwaar "Yaoefi"? xD


    Take me to wonderland

    Orphin schreef:
    (...)
    Vanwaar "Yaoefi"? xD

    Ik kwam niet uit mijn woorden, dus kwam er zoiets uit. >< Die jongen zal wel denken, wat een raar wijf.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik doe dan altijd maar net alsof het zo hoorde te zijn. Zeker als er mensen bij zijn. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.