• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    Gooi er nog wat kettingzagen en bijlen bij om elkaar mee te bewerken en het klopt :P



    Mmmmmm ... Soms wel, ja. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Naruto <3

    En ja, klopt. :'D

    Mmh-, dat prachtige, Manga-haar, niets meer van over als ze met elkaar klaar zijn _O_


    Let it come and let it be

    Nightcrawler schreef:
    Naruto <3

    En ja, klopt. :'D


    Haha, valt me op dat meer mensen hier het kijken als ik verwacht had ;o *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Countenance schreef:
    Mmh-, dat prachtige, Manga-haar, niets meer van over als ze met elkaar klaar zijn _O_


    Veel chaotischer kan het bij sommige kapsels niet worden hoor. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Daar ben ik het helemaal mee eens :Y)


    26 - 02 - '16

    Oh het doet mij denken aan mijn eigen vriendengroep.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    Gooi er nog wat kettingzagen en bijlen bij om elkaar mee te bewerken en het klopt :P


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Aquila schreef:
    Oh het doet mij denken aan mijn eigen vriendengroep.


    Dat is de bedoeling ook :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AwesomexD
    HerkenbaarxD
    LOL

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:06 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Reseda schreef:
    Pretty much so. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.