• Mijn vader zei dat ik alleen zou sterven door mijn ego, dat is toch iets wat je niet zegt tegen je dertien -bijna veertien jeajh- jarige dochter? ^^
    Dus was ik heel alone aan het kijken naar een goede vriendin die aan het trouwen was. >.>

    Wat hebben jullie gedaan vanavond?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HAHHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA.
    IN YOUR FACE FEYZA.
    Je kon het ook gwn tegen mij zeggen, ik zit naast je..


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    HAHHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA.
    IN YOUR FACE FEYZA.
    Je kon het ook gwn tegen mij zeggen, ik zit naast je..


    Just.. shut your head.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Trouw met mij, ik ben al getrouwd met vier mensen, dus jij kan er ook nog bij hoor. *O*

    Ik heb de hele avond film zitten kijken onder het genot van een glas whisky. Ben doodmoe van m'n werk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Just.. shut your head.


    HAHAHAHH. Sure, altijd vooor jou. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Kom in mijn Harem :3
    Er is altijd nog wel plek voor zo'n Spongebobdragend mensje zoals jij
    Wat ik heb gedaan? Q


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    DEATHBAT schreef:
    Trouw met mij, ik ben al getrouwd met vier mensen, dus jij kan er ook nog bij hoor. *O*

    Ik heb de hele avond film zitten kijken onder het genot van een glas whisky. Ben doodmoe van m'n werk.


    Jeaaaaaaaaaaaaaaaaajh, in your face dad. Ik ga niet alleen sterven!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben vanavond bij mn moeder in het ziekenhuis geweest. En ik heb huiswerk gemaakt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik ben vanavond bij mn moeder in het ziekenhuis geweest. En ik heb huiswerk gemaakt.


    ... beterschap! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb wééral eens een serie bekeken en geleerd -.-"
    en ja, ik zal een nieuwe story schrijven o:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn buren hun feest aan het veresten door mijn muziek veel harder te zetten.. Moeten ze maar niet zulke stomme muziek opzetten. En ehm...me zat gedronken met Vanilla Coke en pizza gegeten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    mijn vader had het over de ziekte waaar mn moeder aan was overleden en toen de rest van de avond was ik aan het huilen. maar je zal vast niet alleen sterven hoor, je hebt toch vrienden/familie? dan ben je niet alleen (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    DEATHBAT schreef:
    Trouw met mij, ik ben al getrouwd met vier mensen, dus jij kan er ook nog bij hoor. *O*

    Ik heb de hele avond film zitten kijken onder het genot van een glas whisky. Ben doodmoe van m'n werk.


    *kijkt hoe oud je bent*

    Owh, dat mag wel. :P

    Jeeej, net Castle gezien! *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OogieBoogie schreef:
    mijn vader had het over de ziekte waaar mn moeder aan was overleden en toen de rest van de avond was ik aan het huilen. maar je zal vast niet alleen sterven hoor, je hebt toch vrienden/familie? dan ben je niet alleen (:


    awhhhh sterkte, jullie maken me verdrietig o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    awhhhh sterkte, jullie maken me verdrietig o.o

    Kom dan hierheen :3
    Ik vrolijk je wel op :3
    Het is toch vakantie :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gecomputerd, uitgezocht welke merken qua e-readers wel goed zijn (nu maar hopen dat mijn ouders een e-reader gaan kopen maar als ik niks anders op mijn verlanglijstje zet dan moeten ze het wel kopen), expeditie Robinson gekeken en ik vind dat Jochem er eigenlijk uit moest maar ja. Ik heb ook nog besloten om zo snel mogelijk naar de dokter te gaan, mijn teen is weer eens pijnlijk en rood dus nadat ik wat dingen had gelezen op internet begon ik me toch wel zorgen te maken

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 23:15 ]


    Physics is awesome