En wil een cover voor me maken? Het is waarschijnlijk nog al lastig aangezien ik zelf totaal geen idee heb hoe heel de cover er uit moet gaan zien. Niks van plaatjes of teksten. Maar ik weet dat er hier op Quizlet een aantal goede creatieve mensen zitten en me vast wel kunnen helpen hier mee. Ik zal eventjes een korte uitleg van het verhaal er neer zetten;
Het gaat over een 17-jarig meisje, Faye. In haar verleden is ze vaak laten zitten, door bijvoorbeeld haar vader en verschillende vriendjes. Ze leert een nieuwe jongen kennen, waar ze in het verhaal al een relatie mee heeft. Hij verteld haar hoe belangrijk ze voor hem is en vertrouwd hem compleet. Maar wanneer ze foto's krijgt te zien dat haar vriendje met een ander gaat is het vertrouwen in veel personen verdwenen. Waardoor dus haar vertrouwen in personen is verdwenen, krijg ze het moeilijk tijdens haar studie en schat iedereen haar verkeerd in. Vanaf dan word er een skip gemaakt maar drie jaren later, waar ze twee jaar is afgestudeerd en aan hoofd staat van een jong nieuw 'fashion-design' kantoor. Zo laat ze aan iedereen zien dat vooroordelen niet goed is, en je zonder het perfecte verleden ook hoog kan opkomen.
[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:02 ]
But if I can't have you, I'll walk this life alone.