• In een Milkshake.
    Helaas moet ik helemaal naar de andere kant van het dorp en ik heb geen fiets. (fietssleutel kwijt)

    Waar hebben jullie zin in?


    "Ignite, my love. Ignite."

    In vakantie. o.o
    Nog maar 1 dagje.. :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Chocola... heel veel chocola :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pizza ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Countenance schreef:
    (...)
    Neehoowr:3

    Het is de saus die je vooral proeft, maar ik zal er nog wel eens een keertje binnenlopen. Ik weet niet of het de KFC of de BK was, maar één van de twee daar had ik zo'n hekel aan. Om het risico te vermijden had ik op gegevenmoment zoiets van 'oké, ik ga gewoon beiden niet meer binnen' :'D


    Het was KFC, daar over heb je een keer een half uur tegen me aan geklaagd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    (...)
    Neehoowr:3

    Het is de saus die je vooral proeft, maar ik zal er nog wel eens een keertje binnenlopen. Ik weet niet of het de KFC of de BK was, maar één van de twee daar had ik zo'n hekel aan. Om het risico te vermijden had ik op gegevenmoment zoiets van 'oké, ik ga gewoon beiden niet meer binnen' :'D


    Nou, zonder het lekkere lapje vlees hoef ik de burger niet hoor. Met heerlijke saus of niet. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin om te slapen, maar GA kluistert me aan het scherm v/d pc.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Caaaake. En toevallig staat die nu net in de oven, moet nog 30 minuten, hahaha.

    Een story schrijven, ik wacht nog op een rol :Y)


    26 - 02 - '16

    Fayan schreef:
    Pizza ._.


    Heb ik vanavond gegeten! *O*
    Had er ook ontzettende trek in! *-*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wij doen nooit ijs in een milkshake, al willen we dat wel eens doen.
    Wij maken altijd een bananenmilkshake als de banaan meer bruin is vanbuiten dan geel. En dat is klaar in minder dan 5 minuten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb zin om te slapen, maar het lukt niet.. Lang leven mijn Insomnia (:


    I love you Tim

    Eten, maar dan moet ik weer helemaal naar beneden. (Ik ben lui, dat weet ik.)
    (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zin om naar de tandarts tegaan en tezeggen dat hij die facking beugel van mijn tanden moet doen --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fayan schreef:
    Pizza ._.


    Oeh, die gaan we vanavond maken/eten op het feestje van mijn vriendin.
    En daar heb ik zin in. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In Schilderen maar ik heb geen zin om op te staan :P


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3