• Dat is toch te bespottelijk voor woorden? x.x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    kuch


    "Ignite, my love. Ignite."

    CrispsPink schreef:
    (...)



    *kuch*je titel*kuch*
    Je titel is: 'Achterlijke Amerikanen...'


    Dus? :')
    Het zijn nog steeds achterlijke Amerikanen die haar zo hebben laten liggen. Zo moeilijk is dat toch niet om te snappen?
    Geez, houd eens op met zo wanhopig er naar te zoeken om beledigd te worden. Dat geld niet alleen voor jou, maar voor iedere zeikerd die veel te snel op z'n teentjes is getrapt. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Schneider schreef:
    kuch


    Only in America ... (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoe gaat die ambulance daar überhaupt komen?


    To love is to destroy.

    Ok, ik heb, bij deze, officieel mijn hoop voor de mensheid opgegeven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ok, ik heb, bij deze, officieel mijn hoop voor de mensheid opgegeven.


    Nu pas?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Nu pas?

    Ach, ik was na beter weten in idealistisch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Werkelijk waar belachelijk. Seriously... Dit kun je je haast toch niet indenken?
    En er staat dat ze 30 minuten op de grond heeft gelegen? Kom op zeg. Dat arme mens!

    Ze viel in een fucking ziekenhuis.
    Please tell me, what is wrong with them. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wacht...

    Ze viel in het ziekenhuis... Maar ze moesten wachten op een ziekenauto voordat ze werd behandelt? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik haar was zou ik dat ziekenhuis aan klagen, het is toch te gek voor woorden dat je in een ziekenhuis eerst een ambulance moet gaan bellen voordat je word geholpen. Ik bedoel, moet die ambulance dan zo het ziekenhuis in rijden en haar dan mee nemen naar waar de ambulance's stoppen om de patiënt naar binnen te brengen?!


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Als ik haar was zou ik dat ziekenhuis aan klagen, het is toch te gek voor woorden dat je in een ziekenhuis eerst een ambulance moet gaan bellen voordat je word geholpen. Ik bedoel, moet die ambulance dan zo het ziekenhuis in rijden en haar dan mee nemen naar waar de ambulance's stoppen om de patiënt naar binnen te brengen?!


    Het Amerikaanse systeem is heel erg anders dan dat van ons. Als jij niet verzekerd bent, mogen ze ook weigeren je te helpen. Dat zouden wij hier ook niet goedkeuren. :/
    Je krijgt weliswaar alleen de directe hulp die je nodig hebt en minder of geen nazorg, maar zelfs mensen zonder verzekering of w/e worden gewoon geholpen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat gaat er dus echt los over.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Average day in an American Hospital.

    PUKKELxDING schreef:
    What. The. Fuck.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.