• Haha, las net een leuk berichtje op facebook. Ik weet niet of hij voor anderen ook zo grappig is, maar goed, kijk maar. (Plaatje zal wel te groot zijn om hier up te loaden, dus linkwise. ;D)
    I lol'd, typisch mannelijk antwoord.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan het niet zien, McAfee blokkeert hem. Kan je hem misschien hier neer zetten?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 0:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik kan het niet zien, McAfee blokkeert hem. Kan je hem misschien hier neer zetten?


    Stom :')
    Denk niet dat het dan te lezen is, maar ik zal 't proberen :'D



    Zie je, niet dus. :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 0:08 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind er eigenlijk niet zoveel grappigs aan :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Ik vind er eigenlijk niet zoveel grappigs aan :')


    Dan zal 't wel weer aan mij/de situatie liggen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Stom :')
    Denk niet dat het dan te lezen is, maar ik zal 't proberen :'D



    Zie je, niet dus. :')

    Jawel, ik vergroot gewoon de pagina.
    Ik vind hem niet zo grappig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oké, oké, dan niet. Misschien vind ik 'm morgen ook niet leuk meer, maar net kwam 'ie in een melige bui wel heel leuk over i.i.g. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dan zal 't wel weer aan mij/de situatie liggen. :'D

    Dat zal denk ik dan :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik snap het niet :'D Maar jij zal wel melig zijn inderdaad dus vandaar dat jij hem grappig vindt :'D


    -

    Zucht.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem een beetje grappig, het gedeelte dat ik begreep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap hem, en ik moest er wel om grinniken :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap hem niet:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat had ik ook kunnen zeggen :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kyou schreef:
    Ik vind er eigenlijk niet zoveel grappigs aan :')


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.