• Bij de inleiding van verhalen, wat lezen jullie sneller? Een uitgebreid inleiding waar het verhaal over zal gaan, of een klein inleiding en dat je zelf erachter komt hoe het verhaal uiteindelijk helemaal zal lopen?

    Klein, zo als de achterflap van een boek of dat kaartje van de bieb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klein, de inleiding moet aansporen tot lezen, geen hoofdstuk op zich zijn of een samenvatting van het verhaal.


    I am an idiot, I move.

    Een inleiding waar toch in staat waar het over gaat, maar niet het einde vertelt.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    klein als er grote zijn vind ik het meestal niet de moeite waard om te lezen-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Klein, dan behoud je meestal ook de spanning waardoor je graag het verhaal wilt lezen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Factory schreef:
    Klein, de inleiding moet aansporen tot lezen, geen hoofdstuk op zich zijn of een samenvatting van het verhaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klein, ik vind het fijn dat de inleiding je een richting geeft, niet meteen een hele samenvatting.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kort, ik wil niet alles voorgekauwd hebben gekregen. Maar niet zó kort dat je nog moet gaan gokken waar het verhaal overgaat. Kort maar krachtig, laat ik het zo zeggen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kort maar dat ik wel een idee heb waar het ongeveer over gaat en dat er voor zorgt dat ik het verhaal graag wil gaan lezen


    Physics is awesome

    Gewoon een korte samenvatting of introductie op het verhaal. Alleen een quote uit het verhaal vind ik te weinig, want ik wil wel echt een idee hebben waar het over gaat, maar het moet ook geen hele lap tekst zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Remains schreef:
    Een inleiding waar toch in staat waar het over gaat, maar niet het einde vertelt.


    I can't even think straight.

    Factory schreef:
    Klein, de inleiding moet aansporen tot lezen, geen hoofdstuk op zich zijn of een samenvatting van het verhaal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Remains schreef:
    Een inleiding waar toch in staat waar het over gaat, maar niet het einde vertelt.


    Firm believer of all that is magic

    Reseda schreef:
    Kort, ik wil niet alles voorgekauwd hebben gekregen. Maar niet zó kort dat je nog moet gaan gokken waar het verhaal overgaat. Kort maar krachtig, laat ik het zo zeggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    Klein, zo als de achterflap van een boek of dat kaartje van de bieb.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis