• Helloo Honeys n_n
    Aangezien sommige mensen hier op Q zich afvragen waarom ik een vertrouwensprobleem heb. Of zich afvragen waarom ik moeilijk doe over grote leeftijdsverschillen.
    Ik heb een aantal ingrijpende en pijnlijke gebeurtenissen meegemaakt in mijn korte leventje. Één daarvan is verkracht worden. Vandaar dat ik moeilijk doe over leeftijdsverschillen. Ik wil niet dat het andere meiden ook overkomt.
    Dus asjeblieft; wees voorzichtig. Ik was 12 en ben verkracht door een 18 jarige. Die paar weken leuke verkering is het niet waard.
    Ik verwacht en wíl nu geen reacties dat jullie medelijden met me hebben. Ik ben niet zielig. Het is gebeurt en ik kan er niets meer aan doen. Alles wat ik van jullie vraag is om een keertje vaker na te denken voor je 'Ja' zegt.
    Lees ook even mn blog, willen jullie?
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=979
    xoxo.


    Bored.

    Ze is ook verkracht..door een groepje jongens.

    Het erge is nog dat ik daar in de buurt was, ik was ook met haar mee. Mij deden ze niks..misschien omdat ze zagen dat ik niet makkelijk te krijgen was, zeker niet door zulke types.
    Later bleek dat ze dat in de bosjes hebben gedaan (we waren in een parkje, niet zo ver van huis) en toen hebben ze daarna het condoom verbrand zodat er geen sporen waren..
    Ze heeft al die tijd d'r mond gehouden..ook niet gehuild ofzo..
    Maar toen kon ik er niet meer tegen..het voelde alsof ik d'r verrade maar ik had slapeloze nachten..stel je eens voor wat er allemaal had kunnen gebeuren? of wat er nog had kunnen gebeuren!
    toen heb ik het verteld aan m'n moeder..die het weer aan haar ouders vertelde.
    en uiteindelijk heeft dat haar gered.


    It's heavy but you are not the only one

    Ze is ook verkracht..door een groepje jongens.

    Het erge is nog dat ik daar in de buurt was, ik was ook met haar mee. Mij deden ze niks..misschien omdat ze zagen dat ik niet makkelijk te krijgen was, zeker niet door zulke types.
    Later bleek dat ze dat in de bosjes hebben gedaan (we waren in een parkje, niet zo ver van huis) en toen hebben ze daarna het condoom verbrand zodat er geen sporen waren..
    Ze heeft al die tijd d'r mond gehouden..ook niet gehuild ofzo..
    Maar toen kon ik er niet meer tegen..het voelde alsof ik d'r verrade maar ik had slapeloze nachten..stel je eens voor wat er allemaal had kunnen gebeuren? of wat er nog had kunnen gebeuren!
    toen heb ik het verteld aan m'n moeder..die het weer aan haar ouders vertelde.
    en uiteindelijk heeft dat haar gered.

    Wees blij dat je iets tegen je ouders hebt gezegt, het had allemaal veel erger kunnen aflopen. Ik ben blij dat er hier ook mensen zijn die wél hersenen hebben [/no affence]


    Bored.

    ik houd jongens altijd op afstand
    erge ervaring met me vader die me sloeg
    en ze zeggen dat je trouwt met de persoon die het meest op je vader lijkt
    dus ik blijf bij jongens uit de buurt

    wel makkelijk want we zitten met 26 in de klas waarvan 3 jongens en de rest meisjes xD
    en ze zijn homo


    Evil is what I am. Death is what I bring

    ik houd jongens altijd op afstand
    erge ervaring met me vader die me sloeg
    en ze zeggen dat je trouwt met de persoon die het meest op je vader lijkt
    dus ik blijf bij jongens uit de buurt

    wel makkelijk want we zitten met 26 in de klas waarvan 3 jongens en de rest meisjes xD
    en ze zijn homo

    Serieus? Omg! Dan ga ik dus nooit trouwen O.O Mn vader is ongeduldig, snel kwaad en gestoord! O.O


    Bored.

    (...)
    Serieus? Omg! Dan ga ik dus nooit trouwen O.O Mn vader is ongeduldig, snel kwaad en gestoord! O.O

    auch sorry


    Evil is what I am. Death is what I bring

    (...)
    auch sorry

    Whaha, nergens voor nodig. Maar goed; weet ik ook weer dat ik vooral NIET met ongeduldige jongens moet omgaan ¬¬


    Bored.

    idd zoek gewoon iemand die echt leuk is en die niet op je vader lijkt


    Evil is what I am. Death is what I bring

    idd zoek gewoon iemand die echt leuk is en die niet op je vader lijkt

    Dat lijkt me dan wel het beste, ja. ><


    Bored.

    (...)Cynthia is slim ze,,
    zij eeft echt alles door o.o

    en ze is cool, dat mag ik niet vergete erbij te zegge XD

    danke [/komt een maand achter]

    Meis ik snap je best waarom je ons waarschuwt(A)

    (...)
    danke [/komt een maand achter]

    Whaha, ook lekker op tijd ><


    Bored.

    (...)
    Whaha, ook lekker op tijd ><

    altijd, hé xD

    jah , soms is de leefdtijd tussen meisje/jongen gewoon Té groot !

    Ik ben het totaal met je eens


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb vriendinnen/kenissen van beide 14 die een vriendje van 17/19 hebben >_> zelf trek ik de grens niet ouder dan 1/2 jaar... Als ik zeg dat ik het pedo vind zeggen ze dat het dat pas is als er 8 jaar verschil is, of iets in die richting... Dus als een meisje van 10 met een jongen van 18 zou gaan zou het oké zijn?
    Ik heb echt zwaar respect voor voor wat je zegt en wat je hebt meegemaakt. Je ziet zo veel waarschuwingen en verhalen maar toch vind ik het elke keer weer verschrikkelijk als ik het hoor... What doesn't kill me makes only makes me stronger.. jij bent het levende bewijs =)


    BAM!

    Ik vind het erg dapper en moedig van je dat je dit zo bloot op het forum zet.
    Ik zou het niet durven, hoor.
    Ik vind het ook heel knap van jevooral om het feit dat je andere meiden hiermee helpt, en waarschuwt.

    Ik heb respect voor jou.


    xoxo Esmaye.


    -