• nou wij hadden dus zo'n heel oude camera vroeger en toen waren me ouders zeg maar verslaaft aan filmen en dat deden ze altijd op vakantie ! en toen was ik 5/6 jaar nou er je wil egt niet weten wat ik daar allemaal deed >,<
    1; ik ging rondspringen en deed vet druk!
    2; dat was 's avonds laat toen wou ik in de caravan slapen zie ik er vet moe en chagie uit ik zow; 'maar ik wil in de caravan slapen' me vader'een andere keer' 'maar ik wil nu!' 'neej Bo dat mag nie' 'nouhouw!' ga ik in me slaapzak liggen zodat ze me niet meer kunnen zien. zegt me broer zow; 'hoi mensen ik ben alex de vries van het jeugdjournaal! ik ben hier bij het verdreitigste meisje ter wereld kijk maar klop klop *tikt op me slaapzak*' je hoort een vaag geluid van mij. alex;'je ziet haar niet maar ze is er wel! wacht ik zal nog een keer kloppen' klop klop ik; 'nouhouw!!' ik kijk vet chagie en schiet in de lach alex;' ohneej ze het blijste meisje ter wereld!' --'
    3; ik ga bij vage muziek rondjes draaien midden op straat >,<
    en zo nog een aantal dingen =O!!


    when words fail, music speaks.

    O mein gott Bo jij bent schattig!<3

    >,< vind je ! =O heb je die band ooit gezien brr


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ^^ ik ging altijd achter iedereen aan die een ijsje had voor een likje ^^


    whahahaa!!:P ik stopte eerder altijd 2 duimen in me mond als ik niet wou drinken echt vet weirdd -.-

    whahah oooww show me zet op youtube whahahahahah da wil ik echt zien
    *Kiss(K)*

    XxSeebkexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    whahahaa!!:P ik stopte eerder altijd 2 duimen in me mond als ik niet wou drinken echt vet weirdd -.-

    ik had altijd een speen ^^ en weetje; toen ik nog in me moeder's buik zat zei de dokter dak een jongen was!! =O!!


    when words fail, music speaks.

    whahah oooww show me zet op youtube whahahahahah da wil ik echt zien
    *Kiss(K)*

    XxSeebkexxX

    jah duh dat is zo'n oude videoband you know ^^ en niemand krijgt dat ooit te doen (:


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ik had altijd een speen ^^ en weetje; toen ik nog in me moeder's buik zat zei de dokter dak een jongen was!! =O!!


    OMFG wat een domme dokter x] ze d8en dat ik een Alien wass -.-'nee just kidding ik verveel mu :p

    (...)

    OMFG wat een domme dokter x] ze d8en dat ik een Alien wass -.-'nee just kidding ik verveel mu :p

    idd en anders heette ik WESSEL!! en ik zit nu bij een jongen in de klas die heet ook wessel en ook de vries van achternaam >,<
    (: ik beetje --'


    when words fail, music speaks.

    (...)
    jah duh dat is zo'n oude videoband you know ^^ en niemand krijgt dat ooit te doen (:
    bedoel je niet te zien x'D??


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    idd en anders heette ik WESSEL!! en ik zit nu bij een jongen in de klas die heet ook wessel en ook de vries van achternaam >,<
    (: ik beetje --'


    whaha wat toevallig.. iets TE toevallig(cool) x]

    (...)bedoel je niet te zien x'D??

    jaah (:


    when words fail, music speaks.

    (...)

    whaha wat toevallig.. iets TE toevallig(cool) x]

    i know ik von ut ook best vaag x]


    when words fail, music speaks.