• Ik doe nu dus mee aan zo'n new bff-wedstrijd. Ik en een vriendin van me (op Q. waren aan het pben, zeg ik tegen haar: misschien zou ik ook zo'n wedstrijd moet starten, zegt zij: Wie wilt er nu meedoen met een new bff wedstrijd van een 11-jarige. Ik heb dus een bloedhekel aan zo'n opmerkingen.
    Iemand ook last van zo'n opmerkeningen (hoeft niet per se over de leeftijd te gaan hoor)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Idd, mensen die kijken hier wel heel snel naar je leeftijd en als je 13 bent ofzo dan ben je gelijk een kleuter.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:41 ]

    Ik word door Nikki en haar familie wel eens Jonkie genoemt D: Omdat hun allemaal ouder zijn dan mij. Maar daar ben ik allang aan gewend en heb ik geen problemen meer mee (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is niet omdat zij geen vriendin van 11 wilt dat jij dat niet wilt hé. Dus negeer haar maar gewoon dat is het beste. (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nouja, ik moet eerlijk toegeven, ik kijk wel naar de leeftijd van iemand voor ik meedoe aan wat voor wedstrijd dan ook.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken het.

    Maar ik denk dat ze bedoeld, dat je zeg maar niet veel deelnemers zal hebben. Ook omdat je eigenlijk onder de gemiddelde leeftijd zit, van de users die hier op Quizlet zitten. Maar zij formuleerde het verkeerd, denk ik.

    Ik kijk zelf meer naar wat mensen op hun profiel hebben staan. Daaraan kan je zoveel meer zien dan die cijfertjes.


    I can't even think straight.

    Zo'n opmerkingen klinkt echt raar. wat het neit zulke opmerkingen?

    Maar goed, ik zou persoonlijk ook neit meedoen, omdat ik gewoon slecht met mensen om kan gaan. :'d
    Maar je hebt wel gelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lijkt me logisch dat je daar mee zit, maar ik zie niet zo gauw iemand van 16 die omgaat met iemand van 11. Al wordt er steeds vaker naar de leeftijd gekeken dan naar de persoonlijkheid van iemand...


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    Lijkt me logisch dat je daar mee zit, maar ik zie niet zo gauw iemand van 16 die omgaat met iemand van 11. Al wordt er steeds vaker naar de leeftijd gekeken dan naar de persoonlijkheid van iemand...
    µ

    Ja, lijkt me ook raar


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het gaat niet om leeftijd, ook als het 11 & 16 is. Voor mij niet dan (:

    Wat is er zo hatelijk aan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Wat is er zo hatelijk aan?


    Meen je dat serieus?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb altijd een hekel gehad aan leeftijd, omdat ik vaak word onderschat op basis van dat stomme getal.
    Maar los van dat leeftijd-gedoe: ik vind het vreselijk, dat suggereren dat je minder waard zou zijn als je iets doen waar iemand anders het niet mee eens is.


    Felix

    Beckett schreef:
    (...)

    Meen je dat serieus?

    Ja, ik snap niet echt wat er hatelijk aan is. Ik snap ook wel dat leeftijd niet alles zegt, en dat het een vrij domme opmerking is want er zijn genoeg 11 jarige hier. Maar hatelijk vind ik zo'n opmerking niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben 12 maar heb er eerlijk gezegt geen last van.. het is wel een rare opmerking van je vriendin ja. Niet alle 11 jarigen hoeven kinderachtig te zijn


    Maybe my look changed, but my heart didn't