• Ik heb een raadseltje voor jullie. (ja ik verveelde me)



    Oké. Je zit in de put en het enigste was je hebt zijn drie kratjes bier. Je moet uit de put komen en als je de kratjes stapelt kom je er niet uit.

    Daarna als je eindelijk op de goede manier uit de put bent moet je over de rivier met als enigste hulpmiddel een ezel. De ezel is bang voor water en durft niet te springen en te zwemmen. De stroming is te snel dus zelf kan je ook niet zwemmen.

    Daarna moet je de fabriek binnen komen. Het is een speciale fabriek die werkt op kwartjes. Helaas, je hebt geen geld bij dus je moet bedenken hoe je aan dat kwartje komt.

    Ik weet zeker dat sommige van jullie hem al kennen. ^^
    De eerste die het raad krijgt een koekje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ben hier zo slecht in he, dus ik zou het echt niet weten.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    ik ben hier zo slecht in he, dus ik zou het echt niet weten.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het klinkt als iets uit Spongebob...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je drinkt eht bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    De evel stoot zich aan een steen, en daarmee demp je de rivier.
    zoiets, dacht ik.
    Maar de fabriek, i dunno.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LostPromises schreef:
    Het klinkt als iets uit Spongebob...


    Is niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maeleena schreef:
    Je drinkt eht bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    De evel stoot zich aan een steen, en daarmee demp je de rivier.
    zoiets, dacht ik.
    Maar de fabriek, i dunno.


    Bij de put zat je goed. De rest niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De ezel poept toch muntjes? Of iets in die richting..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    De ezel poept toch muntjes? Of iets in die richting..


    Nee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De man drinkt het bier op, wordt LADDERzat en klimt de put uit. De ezel wil niet dus die BALKT en met die balk loopt hij over de rivier. Het kratje levert statiegeld op en klaar is kees! Daar heb je het kwartje!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Is dat nou igore? ;d Ahwww


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je drinkt het bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    Je laat de ezel balken en gebruikt de balken om over de rivier te klimmen/komen
    Je denkt een tijdje na tot het kwartje valt en dan kom je de fabriek in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Basecca schreef:
    De man drinkt het bier op, wordt LADDERzat en klimt de put uit. De ezel wil niet dus die BALKT en met die balk loopt hij over de rivier. Het kratje levert statiegeld op en klaar is kees! Daar heb je het kwartje!


    De eerste twee dingen zijn goed. Het laatste niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    StJimmy schreef:
    Je drinkt het bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    Je laat de ezel balken en gebruikt de balken om over de rivier te klimmen/komen
    Je denkt een tijdje na tot het kwartje valt en dan kom je de fabriek in.


    Jij wint.


    "Ignite, my love. Ignite."

    StJimmy schreef:
    Je drinkt het bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    Je laat de ezel balken en gebruikt de balken om over de rivier te klimmen/komen
    Je denkt een tijdje na tot het kwartje valt en dan kom je de fabriek in.


    Bij het laatste valt zijn frank waarmee hij betaald? (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    StJimmy schreef:
    Je drinkt het bier, dan ben je zo zat als een ladder en zo kom je de put uit.
    Je laat de ezel balken en gebruikt de balken om over de rivier te klimmen/komen
    Je denkt een tijdje na tot het kwartje valt en dan kom je de fabriek in.


    *O* Now I get it. :'D

    ik vind dat ik 1/3 van het koekje verdien. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.