• Sinterklaas,
    De heks bij Sneeuwwitje (
    Ik dus well)
    Of de buurman?


    Voor wie was jij bang vroeger?


    Being happy is a choice ~

    Sinterklaas, zwarte piet, clowns

    Maar dat ben ik nog steeds xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Pino van Sesamstraat, maar dan wel die gele. Ik droomde dat hij uit mijn gordijn kwam en me op wilde eten :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    Karbonkel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Voor wie? Je kan eerder vragen voor wat. :'D
    Ik sliep vroeger altijd in een hoogslaper. En 's nachts hoorde ik altijd geluidjes in mijn kamer. Ik beeldde me altijd in dat het een skelet was die rondliep in m'n kamer dus ik verschool me helemaal onder mijn dekens.
    En toen later bleek dat het al die tijd een papiertje was tussen de hoogslaper en de muur waar hij tegen aan stond. En als het bed dan heel ietsjes bewoog, maakte dat papiertje geluid. x3
    Het klinkt zo dom nu ik eraan terug denk. :'3

    Clowns, mensen verkleed in van die freaky pakken [denk aan pretparken xd], de heks uit doornroosje [a]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    De 2 standbeelden op de begraafplaats hier in de buurt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    de heks in sneeuwwitje
    de wolf in roodkapje
    de buurman xD ( hij was niet zo heel eng hoor, maar ik vond van wel)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mannen met snorren en clowns.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nightcrawler schreef:
    Voor wie? Je kan eerder vragen voor wat. :'D
    Ik sliep vroeger altijd in een hoogslaper. En 's nachts hoorde ik altijd geluidjes in mijn kamer. Ik beeldde me altijd in dat het een skelet was die rondliep in m'n kamer dus ik verschool me helemaal onder mijn dekens.
    En toen later bleek dat het al die tijd een papiertje was tussen de hoogslaper en de muur waar hij tegen aan stond. En als het bed dan heel ietsjes bewoog, maakte dat papiertje geluid. x3
    Het klinkt zo dom nu ik eraan terug denk. :'3


    Omg, zoiets had (en soms ook nog heb) ik ook. Ik sliep in een hoogslaper en als het donker was was ik bang dat er een of andere schurk iets met een mes of pistool bij me ging doen. Dat was superscary =S


    Being happy is a choice ~

    Karbonkel, clowns, slakken en mijn buurjongen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ohja, slakken
    Nog steeds
    Ik ben nu ook bang voor Scream, Sint, bluuuuuuuuh
    Oh, en die bewegende standbeelden


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Clowns-Nu nog steeds-, een kerkhof en geesten
    Verder dan dat ging mijn angst niet


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zaynette schreef:


    Karbonkel.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Karbonkel, en ik was altijd doodsbang voor geesten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bassie, van Adriaan..


    I was an angel living in the garden of evil