Voor wie? Je kan eerder vragen voor wat. :'D
Ik sliep vroeger altijd in een hoogslaper. En 's nachts hoorde ik altijd geluidjes in mijn kamer. Ik beeldde me altijd in dat het een skelet was die rondliep in m'n kamer dus ik verschool me helemaal onder mijn dekens.
En toen later bleek dat het al die tijd een papiertje was tussen de hoogslaper en de muur waar hij tegen aan stond. En als het bed dan heel ietsjes bewoog, maakte dat papiertje geluid. x3
Het klinkt zo dom nu ik eraan terug denk. :'3
Nightcrawler schreef:
Voor wie? Je kan eerder vragen voor wat. :'D
Ik sliep vroeger altijd in een hoogslaper. En 's nachts hoorde ik altijd geluidjes in mijn kamer. Ik beeldde me altijd in dat het een skelet was die rondliep in m'n kamer dus ik verschool me helemaal onder mijn dekens.
En toen later bleek dat het al die tijd een papiertje was tussen de hoogslaper en de muur waar hij tegen aan stond. En als het bed dan heel ietsjes bewoog, maakte dat papiertje geluid. x3
Het klinkt zo dom nu ik eraan terug denk. :'3
Omg, zoiets had (en soms ook nog heb) ik ook. Ik sliep in een hoogslaper en als het donker was was ik bang dat er een of andere schurk iets met een mes of pistool bij me ging doen. Dat was superscary =S