• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    LJPayne ~ Havok and Cyclops
    LWTomlinson~ Banshee and Iceman
    Mutant ~ The young Charles and Pyro
    CrispsPink ~ Wolverine and Mystique
    Nightcrawler ~ Azazel and Nightcrawler
    Eyre ~ Magneto and Beast
    Allerdyce~ Pyro and Multiple Man







    Never Forget, Mutant And Proud
    Not just pain and anger.





    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.



    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:06 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:





    Ik heb een naam nodig voor een band met deze jongens er in en namen voor hun fans de band bestaat uit ; Callum die met het roze/paarse, Sean de gene met het oranje haar en als laatste met het rode haar Kanaye

    Haha, de eerste is van SHINee*O* De derde ook?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HELLOOOO(yeah)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Oke kunnen jullie even zeggen hoe dit geschreven is D:

    Met een gezicht op onweer sleurde de bruinharige krullenbol zijn tas achter zich aan. Het was de eerste schooldag van het nieuwe jaar en eindelijk zou hij naar de laatste klas gaan, veel leerlingen hadden er zin in, nog maar één jaar en ze zouden van school zijn, maar Harry Styles, de krullenbol had er duidelijk geen zin in. Hij was vanmorgen wel enigszins vrolijk de deur uit gegaan, maar dat was snel omgeslagen toen hij zag met wie hij in de klas zat, Jamie Callingahr. De beruchte Jamie Callingahr had, volgens Harry, maar één doel in zijn leven en dat was het leven van Harry zo zuur mogelijk maken. Het had zich altijd nog beperkt tot gepest tijdens de pauzes, maar nu bleek hij ook nog eens in zijn klas te zitten, het jaar zou een hel worden. Behoedzaam liep Harry de klas binnen, waar hij snel een plaats op de voorste rij innam, hier zou de leraar nog enig gezag over zijn leerlingen hebben en zou het gepest hopelijk beperkt blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Met een gezicht op onweer sleurde de bruinharige krullenbol zijn tas achter zich aan. Het was de eerste schooldag van het nieuwe jaar en eindelijk zou hij naar de laatste klas gaan, veel leerlingen hadden er zin in, nog maar één jaar en ze zouden van school zijn, maar Harry Styles, de krullenbol had er duidelijk geen zin in. Hij was vanmorgen wel enigszins vrolijk de deur uitgegaan, maar dat was snel omgeslagen toen hij zag met wie hij in de klas zat, Jamie Callingahr. De beruchte Jamie Callingahr had, volgens Harry, maar één doel in zijn leven en dat was het leven van Harry zo zuur mogelijk maken. Het had zich altijd nog beperkt tot gepest tijdens de pauzes, maar nu bleek hij ook nog eens in zijn klas te zitten, het jaar zou een hel worden. Behoedzaam liep Harry de klas binnen, waar hij snel een plaats op de voorste rij innam, hier zou de leraar nog enig gezag over zijn leerlingen hebben en zou het gepest hopelijk beperkt blijven.

    voor de rest zie ik ff geen foutjes maar miss komt dat omdat ik vandaag een 50000 woorden opstel had moeten maken zonder maar een foutje zo had van 5 man moeten herlezen.
    Ik vind het wel leuk geschreven.
    nieuw verhaal?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mutant schreef:
    (...)
    Haha, de eerste is van SHINee*O* De derde ook?

    De enigste Koreaanse band waar ik naar luister is eigenlijk FT. Island -gaat een keer naar SHINee luisteren-. die derde weet ik niet die heb ik van Weheartit
    EDIT ; Fack man die hebben echt goede stemmen en zijn nog knap ook

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:58 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Heey ):< dont leave my alone!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:12 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    I'm not:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela, geloof jij in Bloody Mary?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    haha uhmm..,
    neej. wel een vette meid maar neej..

    tis een lekker drankjexD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik wil de tweede tekening van Damian McGinty maken
    Ik hou liam voor laatst want dan kan ik nog beter worden dan (ja ik wil die van hem echt goed maken)

    het enige probleem is, ik vind niet egt een leuke foto van Damian. (er zijn vekle goede, mar echt ene die er bij uitspringt dan he.)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    LJPayne schreef:
    Met een gezicht op onweer sleurde de bruinharige krullenbol zijn tas achter zich aan. Het was de eerste schooldag van het nieuwe jaar en eindelijk zou hij naar de laatste klas gaan, veel leerlingen hadden er zin in, nog maar één jaar en ze zouden van school zijn, maar Harry Styles, de krullenbol had er duidelijk geen zin in. Hij was vanmorgen wel enigszins vrolijk de deur uitgegaan, maar dat was snel omgeslagen toen hij zag met wie hij in de klas zat, Jamie Callingahr. De beruchte Jamie Callingahr had, volgens Harry, maar één doel in zijn leven en dat was het leven van Harry zo zuur mogelijk maken. Het had zich altijd nog beperkt tot gepest tijdens de pauzes, maar nu bleek hij ook nog eens in zijn klas te zitten, het jaar zou een hel worden. Behoedzaam liep Harry de klas binnen, waar hij snel een plaats op de voorste rij innam, hier zou de leraar nog enig gezag over zijn leerlingen hebben en zou het gepest hopelijk beperkt blijven.

    voor de rest zie ik ff geen foutjes maar miss komt dat omdat ik vandaag een 50000 woorden opstel had moeten maken zonder maar een foutje zo had van 5 man moeten herlezen.
    Ik vind het wel leuk geschreven.
    nieuw verhaal?

    Jup, maar die lees je al, volgens mij, haha!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    De enigste Koreaanse band waar ik naar luister is eigenlijk FT. Island -gaat een keer naar SHINee luisteren-. die derde weet ik niet die heb ik van Weheartit
    EDIT ; Fack man die hebben echt goede stemmen en zijn nog knap ook

    Haha, mijn beste vriendin is er helemaal weg van. En die bovenste Taemin is haar favoriet, dus daarom wist ik dat :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wie van jullie gelooft in Bloody Mary?
    En wie van jullie heeft The Grudge gezien?

    Ik geloof in Bloody Mary(Hetdrankje is trouwens ook heerlijk), en ik zou ook niet durven om haar op te roepen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik geloof er wel in want toen ik en mijn vriendin haar opriepen zat er de volgende dag een barst in de spiegel


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    Ik geloof er wel in want toen ik en mijn vriendin haar opriepen zat er de volgende dag een barst in de spiegel


    Ik geloof erin, want eh laten we maar zeggen dat iemand die ik kende haar opriep en ze de volgende dag...zeg maar nogal raar deed alsof ze bezeten was en een paar dagen daarna ging ze dood. Er zat een grote barst in haar spiegel. Oh god ander onderwerp graag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.