Ik moet zometeen een longfunctietest doen en ik ben zoooo zenuwachtig terwijl het nergens voor nodig is. >.> Wat doen jullie als jullie nerveus zijn?
your eyes are like stars in the night.
Eh, heel snel ademen. :'D
"Well, well. Look who we've got here!"
Eten
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Zaynette schreef: Eten
[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 14:46 ]
Continue denken; Het lukt je wel, het lukt je wel. Want dat helpt meestal bij mij. En heel diep in en uit ademen.
You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)
Muziek luisteren (:
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Awh, die dingen zijn zo kut. Die moest ik eerst iedere maand doen, drie jaar lang.:'D Als ik nerveus ben ga ik etenen krijg ik het warm/koud en zo. En om mezelf af te leiden ga ik dan gewoon tv kijken of zo haha.(':
everything, in time
Nightcrawler schreef: Continue denken; Het lukt je wel, het lukt je wel. Want dat helpt meestal bij mij. En heel diep in en uit ademen.
Poseidon schreef: (...) Eh, er valt hier niks aan te lukken? (":
Zaynette schreef: (...)Maar dat doet zij
Hyperventileren -> paniekaanvallen krijgen -> doodgaan van de klachten daarvan. Of wilde je positieve dingen? :') Ik moet dan rustig ademhalen en denken dat het allemaal wel lukt. Dit lukt meestal níét.
Destroy what destroys you.
Relativeren. (:
I can't even think straight.
Ik ben net terug en alle longziektes zijn bij mij uitgesloten op een eventuele infectie na. (":