• Titel zegt genoeg!

    Die van mij was mijn juf in groep 6 GoodOldTimes... Zo'n jongen wou een filmpje laten zien op Youtube. Ze tikte het in (en we hadden zo'n groot digibord, dus iedereen kon het zien), maar verkeerd. In plaats naar Youtube ging ze naar een sekssite... Toen zagen wij - 10 jarige kinderen - dus Iets té veel.

    Jullie?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:19 ]


    Being happy is a choice ~

    "Zwanger: Door Peter Tolsma" op een powerpoint zetten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vragen waar een bepaalde leerling is terwijl die jongen net in de vakantie daarvoor plotseling was overleden, waar iedereen over was ingelicht.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:21 ]

    Geen idee, ik kan er even niet op komen..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    hahaha, ik heb nog nooit echt zo'n blunder meegemaakt denk ik. Nuja ik kan er niet meteen bepaald opkomen


    All I have in life, is my imagniation.

    Mijn leraar Nederlands wilde een youtube filmpje openen. Hij heeft drie keer op dezelfde link geklikt en steeds was hij verontwaardigd dat het goede filmpje er niet voor kwam :')
    Geweldige dag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fog schreef:
    hahaha, ik heb nog nooit echt zo'n blunder meegemaakt denk ik. Nuja ik kan er niet meteen bepaald opkomen


    comfort in c h a o s

    Kyou schreef:
    Geen idee, ik kan er even niet op komen..


    26 - 02 - '16

    Krullie schreef:
    Vragen waar een bepaalde leerling is terwijl die jongen net in de vakantie daarvoor plotseling was overleden, waar iedereen over was ingelicht.


    Dat is best wel erg...


    Being happy is a choice ~

    wij hadden zo'n digi bord en de leraar dacht dat hij die dus had bevroren zegmaar dus niet, tooen ging hij zijn emails lezen en iedereen kon gewoon mee lezen (het was een email van zijn vrouw over een zalfje dat hiij vergeten was xd).


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Leerlingen bekritiserend zeggen dat ze de letter z niet moeten uitspreken als zet maar als zit, maar wel zelf in je verbetering van je toets werdt schrijven. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    met zo'n stift voor een wit bord op een digi bord schrijven
    het ging er niet meer af en toen panikeerde die leerkracht en moest iedereen helpen met het proberen er terug af te halen door te gommen
    gevolg een grote zwarte vlek

    Mijn leraren zijn nogal saai.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb er zoveel, onze leraren zijn niet echt slim (nerd)

    - Met een watervaste stift op het bord schrijven,
    - Met een watervaste stift op het beamerschermding schrijven,
    - Tijdens een film met je hand in je broek zitten, EW. Serieus.
    - Nog meer geschrijf :'D
    - MIJN FUCKING PROEFWERK KWIJTRAKEN, het enige proefwerk waar ik ooit serieus voor geleerd had, en ik snapte ook echt álles, en dan een 2 krijgen..
    - ENZOVOORTS.

    Onze geschiedenis leraar wilde een nieuwe motor kopen en toen vroeg de klas of hij al z'n keuzes wilde laten zien, dus hij ging echt al die motors googlen. En toen kwam er op een gegeven moment zo'n jongen die zei 'Meneer, we hebben nog een scooter voor u! Hij staat op youtube!' en toen liet hij hem "scooter Romana" intikken, zodat hij dus uitkwam op het filmpje "Met Romana op de scooter", misschien ken je het filmpje wel, anders moet je 'm even opzoeken. Dus dat liedje met 't clipje kwam toen megagroot op het starboard en je had die leraar moeten zien kijken. Echt, zijn gezicht was goud waard. Hij kon er overigens wel om lachen, maar heeft het na een paar seconden wel weg geklikt.


    “Love is a contradiction.”

    In groep 4 zakte mijn juf door de stoel.
    In groep 6 stak mijn juf haar middelvinger op naar een leerling.
    Vorig jaar gleed de lerares uit.


    I'd rather hurt than feel nothing