• Ik heb echt een voeten fobie. Vind het gewoon vreselijk vieze dingen :'D Niemand mag aan mijn voeten komen en ik kom liever ook niet aan die van anderen. Het is dat ik de mijne zelf nodig heb..
    Maar nu heb ik al een hele tijd pijn bij mijn teennagels, als ik ergens tegenaan stoot voel ik het 2 dagen erna nog :W Dus ik moet van mijn moeder naar de dokter maar ik wil niet haha. Heb beloofd dat als zij belt voor een afspraak dat ik heen ga.

    Maargoed, nu vraag ik me af of mensen hier ook een voeten fobie hebben? (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee leuk. Dat gedeelte over ontzettend veel pijn spoort me ook niet echt aan :'D


    Ik kan niet liegen, ik ben met haar meegeweest omdat ze niet durfde en ik zei zo van: 'ja, ik zal wel met je meelijden. Zet ook maar spuiten in mijn tenen!', ik hou van haar en ik wilde niet dat ze haar voet eraf zou moeten laten halen want het was ontstoken en het ging verder naar haar andere tenen. Het valt mee, ze kan nu ook weer mooie schoenen dragen zonder pijn enzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik houd van leedvermaak. Heb ik van m'n vader en vooral die kant van de familie. :'D
    Dat hebben zoveel mensen toch? Daarbij is het leuk om mensen te plagen.
    Niet zeuren, je weet dat ik het bij iedereen doe. Nu was het jouw beurt weer een keer. 8D

    Maar je houdt van mij (no_chears) En ik zeur niet. Ik ben gewoon echt bang en dat komt door jou :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar je houdt van mij (no_chears) En ik zeur niet. Ik ben gewoon echt bang en dat komt door jou :'D


    Weet ik. En stel je niet aan. Anders komt het billen monster vannacht om je te bijten en op te eten! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik kan niet liegen, ik ben met haar meegeweest omdat ze niet durfde en ik zei zo van: 'ja, ik zal wel met je meelijden. Zet ook maar spuiten in mijn tenen!', ik hou van haar en ik wilde niet dat ze haar voet eraf zou moeten laten halen want het was ontstoken en het ging verder naar haar andere tenen. Het valt mee, ze kan nu ook weer mooie schoenen dragen zonder pijn enzo.

    Oke ik ga ook niet alleen heen.. ik neem mn moeder mee :'D


    -

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Weet ik. En stel je niet aan. Anders komt het billen monster vannacht om je te bijten en op te eten! *O*

    Ik stel me niet aan.


    -

    Wat mijn moeder mij altijd leerde vroeger als ik bang was om te slapen; Lees of kijk iets leuks/luchtigs.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoe kom jij in godsnaam ineens bij Jip en Janneke :'D


    -

    Genius schreef:
    Hoe kom jij in godsnaam ineens bij Jip en Janneke :'D


    Dat las ik dan altijd. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dan weet ik zéker, als jij mijn tenen ziet krijg jij spontaan een hartaanval! Mijn 2 grootste teennagels zijn niet menselijk. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dat las ik dan altijd. *O*

    Nou ik heb het filmpje gezien hoor :'D


    -

    Ga Naruto kijken voor afleiding ofzo :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eindelijk! Nog iemand! Bij ons zit het in de familie en mijn vrienden snappen het dus niet ^^ Haha, gelukkig heb ik de lichte versie en kan ik er tegen als andere mensen mijn voeten aan raken. Ik vind het enkel ongelofelijk zielig voor die mensen xD


    Live life limitless.

    Dehumanized schreef:
    Ga Naruto kijken voor afleiding ofzo :'D

    Wou ik ook doen haha, maar ik ben te moe om dat te gaan kijken. Ik ga dus lekker naar bed nu ^^

    Slaap lekker liefje (wedding) Ik hou nog steeds van je ook al heb je me bang gemaakt :'D


    -

    Hehe, wordt je hard van joh. ;D
    Slaap lekker babe. I love you. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dependable schreef:
    ik vind mijn voeten juist leuk! ik heb alleen een fobie voor de voeten van mijn oma, die zitten gewoon vol met eelt.
    ik heb trouwens het wereldrecord "de langste tenen." ik heb echt hele lange tenen.

    ik heb ook lange tenen & lange vingers. volgens mama hebben modellen dat meestal. (:


    Save me from myself.