• Een aantal vriendinnen van me zijn naar Facts gegaan en ze hebben een Doctor Who T-shirt voor me gekocht en nu ben ik heel content en in mijn nopjes en aww ^_^
    Is er iemand hier die naar facts is gegaan/gaat?

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Nooit van gehoord, ik ben heel slecht in frans en dat heb ik volgens mij ook niet bij frans gehad.
    Das normaal een van de eerste woordjes die je zou moeten kennen eigenlijk, want je moet je gevoelens toch kunnen uitdrukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Das normaal een van de eerste woordjes die je zou moeten kennen eigenlijk, want je moet je gevoelens toch kunnen uitdrukken.


    We hebben het woord content echt niet gehad


    (Be)lieve in (you)rself

    WTF is incontinent? x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Passerby schreef:
    (...)Das normaal een van de eerste woordjes die je zou moeten kennen eigenlijk, want je moet je gevoelens toch kunnen uitdrukken.

    Maar dat woord wordt bijna nooit gebruikt in Nederland. Dat is zo'n vernederlandst Frans woord.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    WTF is incontinent? x'D

    Volgens mij is incontinent geen woord haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Captain schreef:
    WTF is incontinent? x'D

    Bron: Wikipedia
    Incontinentie is een aandoening waarbij de urine of ontlasting niet kan worden opgehouden. Men heeft dan de beheersing over de blaas of de beheersing over de sluitspier van de anus verloren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Bron: Wikipedia
    Incontinentie is een aandoening waarbij de urine of ontlasting niet kan worden opgehouden. Men heeft dan de beheersing over de blaas of de beheersing over de sluitspier van de anus verloren.


    Waha, lol!

    Maar ik kende het woord "content" al.
    Duss.
    Maar ik had ook willen gaan en Tom Felton willen ontmoeten!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudes, irrelevant.

    Jep, ik ben gegaan en volgend jaar ga ik opnieuw (:
    Het was echt super daar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het is content, niet incontent. xD

    OT: Ik ben geweest voor Tom Felton. xD


    Take me to wonderland