• Hallo! <33
    Ik zoek stories!
    - Stories waar je dingen in moet raden. Bijv. liedjes of films.
    - Stories over Justin Bieber, One Direction of Cody Simpson. Andere sterren mogen ook. Die eerste 3 zijn maar voorbeelden.
    - Afgelopen. - veel hoofdstukken dus -
    - Net begonnen - weinig hoofdstukken -
    Alvast bedankt!

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Films Raden

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Kinderfoto's

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Ik heb 4 1D stories, kijk maar even op mijn profiel :')

The soul needs autumn.

POTC verhaal?

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

ik heb een verhaal over onbekende personen maar zal waarschijnlijk binnen 20 hs een justin bieber verhaal worden

Purple grave - Seth C. Ik hoop dat je hem leest.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Satana

De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?

"You'll stay with me?" "Until the very end."