• Ga ik vandaag naar madame tussauds speciaal voor bill! Kom ik daar en wat denk je? Geen bill hoor! Ze hebben hem weggehaald ofzo..tss nu ben ik echt sad:(

    Maar even om het nuttig te houden:
    Ik hoorde wat..dat th hun platencontract kwijt zijn ofzo maar ik weet niet of ik het nou moet gaan geloven. Weten jullie of die echt is??
    Aan de ene kant snap ik het wel omdat ze natuurlijk niks meer van zich laten horen en ja dan krijg je dat! Maar aan de andere kant wil ik dat helemaal niet, want ze zijn alles voor mij en ik ka niet zonder ze en dan kan ik ze helemaal nooit meer ontmoeten:(

    Help!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Zelf al zijn ze hun platencontract kwijt, ze zijn niet dood. Dus je kúnt ze nog wel ontmoeten.

    De kans is alleen kleiner.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:41 ]


    I can't even think straight.

    Staat dat beeld van Bill niet in Berlijn of ergens in een andere plaats in Duitsland dan?

    En tsjah, over dat platencontract; I dunno.
    Misschien kun je ze nu juist sneller ontmoeten; ze zijn niet meer zo populair als eerst dus ze kunnen de straat sneller op dan dat ze een aantal jaar geleden konden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ben je naar het Madama Tussauds geweest in Berlijn? Want daar staat het beeld van Bill :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Anhysbys schreef:
    Zelf al zijn ze hun platencontract kwijt, ze zijn niet dood. Dus je kúnt ze nog wel ontmoeten.

    De kans is alleen kleiner.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik dacht dat ze aan een album aan het werken waren? Dark Anthems ofzo?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Euhm... Dat beeld stond er VORIG jaar oktober. :P


    Life is hard and then we die

    Geef hem een zuigzoen van me als je hem nog ziet in Berlijn!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Applejack schreef:
    Ben je naar het Madama Tussauds geweest in Berlijn? Want daar staat het beeld van Bill :W


    ow nee in amsterdam ik dacht dat die daar ook stond


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)

    ow nee in amsterdam ik dacht dat die daar ook stond

    Ja dan kon ik je ook vertellen dat hij daar niet staan :W!


    I solemny swear i am up to no good

    Tuurlijk niet. Nu bij de Wibra in de uitverkoop , Tokio Hotel tasjes.

    Echt waar!


    Firm believer of all that is magic

    Euh. Ik hoop van niet. Zou echt zonde zijn. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij zijn ze hun platencontract niet kwijt, hoor.
    Ik krijg elke week een mail van Tokio Hotel Holland, en daar staat van alles in over de geruchten die rond gaan, ook over het nieuwe album waar ze mee bezig zijn.
    So don't worry :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aaah, geen paniek. Ze hebben heus wel nog genoeg fans over de hele wereld, ze gaan echt hun platencontract niet kwijt spelen, en dan nog, dan gaan wij gewoon stalken totdat ze het terugkrijgen.

    :Y)


    I changed.

    Geniusferb schreef:
    Tuurlijk niet. Nu bij de Wibra in de uitverkoop , Tokio Hotel tasjes.

    Echt waar!

    Jij bent zeker zo'n standaard basisschool-meisje, die denkt dat ze stoer ik met haar Wibra grapjes? If your really that big, you would just walk into that store and scream: 'My name is (...)'


    Let it come and let it be

    Lijkt me sterk, zo veel bands zijn lang bezig met hun albums. Ik heb 4 jaar moeten wachten voor dat de nieuwe album van een band uitkomt.
    Ik denk dat je binnenkort wel weer wat zou horen. Trouwens als het zo was, zou je wat hebben gehoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall