• Dit forum gaat over een Proana storie, hiermee wil ik niemand aan zetten tot verkeerde ideeën. Pro ana is een vreselijke ziekte met vaak de dood als gevolg. Wees gewaarschuwd!


    My dream is to be thin, thin like a feather. /Pro ana/
    Kate Monsieur
    Ik was 12 jaar, een normale meid met fantastische vriendinnen. Ik voelde me fijn, perfect zelfs. De basisschool was eindelijk voorbij, het échte leven kon beginnen. Maar toen dat leven eenmaal begon, wenste ik dat het zo snel mogelijk weer voorbij zou zijn. Al die meiden, ze zagen er zó goed uit! Ze waren beeldschoon met mooie slanke benen en een strakke buik. En daar was ik, dik en mollig. Eten was mijn leven, niet wetend dat andere mensen achter mijn rug om me uitlachen voor hoe ik eruit zag. Mijn moeder leerde me op te komen voor mezelf, om te zeggen dat ik perfect ben hoe ik nu ben. Maar vanbinnen wilde ik net zoals die beeldschone meiden zijn en niet meer bang zijn om gepest te worden als ik in een bikini op het strand lig. Ik zocht op het internet naar de gezondste manier om in een korte tijd veel af te vallen. Maar ik was zó hopeloos dat ik om tips vroeg bij één van de populairste meisjes van de school. Dat is waar het allemaal begon…


    1. Is de titel goed?
    2. Moet ik er nog een stukje bij zetten over het heden, waar het verhaal echt begint zeg maar, om duidelijkheid te geven?
    3. Door deze inleiding kom je niet echt goed te weten waar het verhaallijn echt omgaat.. Als ik dat zou veranderen, kan ik dan eerder lezers aan trekken?
    4.- Dit is meer een melding: Dit stukje schreef ik ongeveer een jaar geleden, de rest van het verhaal heb ik pas geleden geschreven dus de manier van schrijven is wel verbeterd, hopelijk (:

    Bedankt als je wilt reageren <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:20 ]


    Believe in yourself.

    Ehhh...

    Oeh! Hij zegt toch wat! Het was leeg daarnet D:

    Ik kijk wel even :Y)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee sorry. Maar ik ben gewoon niet zo van die eetprobleem verhalen.

    Not again, sorry.


    We're all mad here.

    dun als een veer :8
    dat klopt niet echt volgens mij

    ik zou het niet lezen, sorry

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:21 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Hier zal ik me maar niet over uitspreken.


    Ex astris, sciencia

    ... Oh, pro-ana.


    quidquid excusatio prandium pro

    Obliviatum schreef:
    dun als een veer :8
    dat klopt niet echt volgens mij

    Ik bedoelde er eigenlijk meer 'zo licht als een veer' mee.. :/ Maar de titel heb ik daarnet even snel moeten bedenken omdat ik tot nu toe nog geen goede heb kunnen vinden...

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:23 ]


    Believe in yourself.

    Ten eerste, dit is een topic, geen forum. Ten tweede, PRO ANA is géén ziekte, anorexia en bulimia nervosa zijn ziektes. Check your facts before you start writing on something you probably don't know anything about.
    En ten terde, je schrijfstijl bevalt me niet. Al was ik al afgehaakt voor dat, see all of the above.

    Niet wéér pro ana.
    En al helemaal niet met een 12-jarige.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Adversity schreef:
    Nee sorry. Maar ik ben gewoon niet zo van die eetprobleem verhalen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Let me think...
          First of all, Pro-Ana stories vind ik niet bepaald meer 'origineel', behalve die van Vanty, maar die "begon" de rage, maar Anorexia is nu niet echt its waarbij je denkt: 'Ik ben dik, ik van af.' Die mensen hebben vroeger iets mee gemaakt, wat ze laat hongeren naar controle, échte haat heeft gegeven aan hun lichaam, óf ze willen zichzelf bewijzen. Its not like: 'Oh, I want to be thin, so I'm trying to die' or 'The girl said I had to trowh up, so lets do it!'. :'D


    Let it come and let it be

    1. Is de titel goed?
    Dun als een veer? Klopt volgens mij niet helemaal maar verder het idee is wel goed.
    2. Moet ik er nog een stukje bij zetten over het heden, waar het verhaal echt begint zeg maar, om duidelijkheid te geven?
    Je kunt het heden ook gewoon in het eerste hoofdstuk/proloog zetten

    3. Door deze inleiding kom je niet echt goed te weten waar het verhaallijn echt omgaat.. Als ik dat zou veranderen, kan ik dan eerder lezers aan trekken?

    Je zou het iets kunnen veranderen maar ik zou niet teveel verklappen. Met een paar dingen zou je misschien wel extra mensen kunt trekken maar dat is niet zeker.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hooligan schreef:
    Ten eerste, dit is een topic, geen forum. Ten tweede, PRO ANA is géén ziekte, anorexia en bulimia nervosa zijn ziektes. Check your facts before you start writing on something you probably don't know anything about.
    En ten terde, je schrijfstijl bevalt me niet. Al was ik al afgehaakt voor dat, see all of the above.

    Ten eerste, dat weet ik alleen haal ik het telkens door elkaar. Sorry, I guess? Ten tweede, Pro ana wordt gezien als een ziekte en omdat je vanwege de regels mensen er niet toe aan mag zetten, zet ik dat er bij. En ik weet er meer van dan jij denkt, iets waar je niet over kan oordelen lijkt me. Ten derde, dat kan gebeuren, niet veel aan te veranderen. (:


    Believe in yourself.

    Hooligan schreef:
    Ten eerste, dit is een topic, geen forum. Ten tweede, PRO ANA is géén ziekte, anorexia en bulimia nervosa zijn ziektes. Check your facts before you start writing on something you probably don't know anything about.
    En ten terde, je schrijfstijl bevalt me niet. Al was ik al afgehaakt voor dat, see all of the above.

    Ik onderbreek je even, hoewel ik er het zelfde overdenk, is daar niets in vastgesteld. Anorexia Nervosa/Boulimia ís een ziekte. Maar Pro Ana is beiden :3


    Let it come and let it be

    Nee. Waarom altijd pro-ana? Ik ga binnenkort echt een verhaal schrijven waarin een veel te dun meisje ontevreden is met haar dunheid en vol wil worden. I. Fucking. Swear. To. God.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)