Het zijn eigenlijk vijf verhalen apart, die zich door elkaar afspelen. Ik zoek vier meisjes voor vier van de jongens, die allen een ander soort iemand zullen spelen. Hieronder vindt je hoe ze zullen zijn.
Meisje één. - Louis Tomlinson.
Louis en zij ontmoeten elkaar per ongeluk, een spontane ontmoeting. Ze is een vrolijk meisje wie One Direction niet kent, gezien ze net verhuisd is vanuit Amerika naar Engeland. Ze is erg geïnteresseerd in Louis.
Strobe.
Meisje twee. - Liam Payne.
Liam en zij zijn al jaren de beste vrienden, eigenlijk al sinds ze klein zijn. Liam zag haar altijd als 'one of the guys' en het was nooit meer dan een vriendschap, behalve wanneer haar beste vriendin hen gaat koppelen.
Nialltastic.
Meisje drie. - Zayn Malik.
Zayn is een rasechte badboy hier, die graag doet en laat wat hij zelf wil, die verliefd wordt op een meisje dat van de bovencatagorie rijk en een kakker is. Gelukkig is zij ook geïnteresseerd in hem, maar haar rijke papa is minder gecharmeerd van hem.
Nebraska.
Meisje vier. - Harry Styles.
Harry ontmoet haar op straat, omdat ze met haar vriendinnen vraagt om een handtekening en een foto. Hij is zo onder de indruk van haar en haar prachtige uiterlijk, dat ze nummers met elkaar uitwisselen, waarvan Harry niet teveel verwacht. Toch wordt hij verliefd op een fan, het meest onverwachte wat hij dacht ooit te doen.
Informatie.
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de nieuwe trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol.
Extra informatie: Dit mag van alles zijn, dingen die jij nog nodig vindt om je personage wat duidelijker te maken. Van familie tot hobby's, tot andere bezigheden.
Mag ik je waarschuwen?
Titel?
Bedankt. (:
[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:48 ]
Big girls cry when their hearts are breaking