• With this song:



    In het echt weet ik niet wat mijn gevoelens zijn, 2 jongens vinden mij leuk maar ik hun beiden niet echt op hun manier.

    Om het topic nuttig te houden! Houden jullie ook zo van dit nummer?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:55 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het een verschrikkelijk nummer.
    Echt waar
    Heb je het die jongens al verteld?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee hij heeft serious een homostem hier. ik hoorde het gisteravond en dacht gelijk aan kurt van gleexD sorry voor de fans maarja jullie haten twilgith weer(puh)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dat kapsel(krul)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    nee hij heeft serious een homostem hier. ik hoorde het gisteravond en dacht gelijk aan kurt van gleexD sorry voor de fans maarja jullie haten twilgith weer(puh)

    De halve wereldbevolking haat Twilight -,-" wat eigenlijk wel begrijpelijk is.
    OT; Ik vind hem leuk.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:00 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Kill the fuck with fire.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    De halve wereldbevolking haat Twilight -,-"
    OT; Ik vind hem leuk.

    Ook. En ik heb geen idee wat het 'haat Twilight' plots met dit topic te maken heeft, maar bon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik luister het non-stop. (kitty)

    Oh god nee. Dit is niet serieus toch? Zo kan elke idioot wel beroemd worden.. Beetje een kerstklokje opzetten en ondertussen iets roepen met 'shawty' heel vaak 'mistletoe' roepen, en bam.. Je hebt een kerstnummer! En het feit dat dit nu al het zoveelste topic over dit nummer is, maakt het ook niet beter.

    Verder deel ik de reactie van Colibre.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ook. En ik heb geen idee wat het 'haat Twilight' plots met dit topic te maken heeft, maar bon


    Ik snap er ook niks van.


    Firm believer of all that is magic

    Dit hoort niet in het stamcafé D:
    + over dit liedje is toch al een topic over?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moak schreef:
    Ik luister het non-stop. (kitty)

    Oeps. Zou dit mogen worden verplaatst


    Firm believer of all that is magic

    Ik had er echt meer van verwacht!