• [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 20:17 ]

    Ik verwachte echt een mega sexy heavy erotische scene, neehoor, is het een opblaaspop, HAHA. Wel leuk :').


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik verwachte echt een mega sexy heavy erotische scene, neehoor, is het een opblaaspop, HAHA. Wel leuk :').

    Dat was dus het idee ervan! Hahaha :'D

    xD *probeert adem te halen terwijl de tranen over haar wangen rollen* Echt geniaal als je het mij vraagt. Dat laatste van 'Voor zijn opblaaspop' toen ging ik echt helemaal stuk


    Physics is awesome

    LOL. Haha, hoe droog :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eyes schreef:
    xD *probeert adem te halen terwijl de tranen over haar wangen rollen* Echt geniaal als je het mij vraagt. Dat laatste van 'Voor zijn opblaaspop' toen ging ik echt helemaal stuk

    Haha jaa man ik ben echt zo melig op het moment, ik moet echt mn lach inhouden anders maak ik mn ouders wakker. :'D

    *heet ook richard*

    HEY WTF IK SKYPE NIET MET JOU! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    *heet ook richard*

    HEY WTF IK SKYPE NIET MET JOU! D:


    xD


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    *heet ook richard*

    HEY WTF IK SKYPE NIET MET JOU! D:

    Alwin, ik bedoel... Richard... Ahum, waarom skype je dan nog niet met me? D:

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Alwin, ik bedoel... Richard... Ahum, waarom skype je dan nog niet met me? D:


    Ik haat skype (cat)

    En mijjn eerste naam is richard, en mijn tweede naam is alwin. Maar iedereen noemt mij alwin.

    Sterker nog, ik kwam er pas op mijn 5e achter at ik Richard alwin heette... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik haat skype (cat)

    En mijjn eerste naam is richard, en mijn tweede naam is alwin. Maar iedereen noemt mij alwin.

    Sterker nog, ik kwam er pas op mijn 5e achter at ik Richard alwin heette... xD

    Oh serieus? Haha :'D
    Dus je heet Richard Alwin.:Y)

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Oh serieus? Haha :'D
    Dus je heet Richard Alwin.:Y)


    Jup, Richard Alwin. Geeft wat problemen als ik een nieuwe baan heb, of nieuwe formulieren of wat dan ook, omdat ik altijd alwin invul en me voorstel als alwin, maar er altijd als richard insta Xd


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jup, Richard Alwin. Geeft wat problemen als ik een nieuwe baan heb, of nieuwe formulieren of wat dan ook, omdat ik altijd alwin invul en me voorstel als alwin, maar er altijd als richard insta Xd

    Awh, dat is niet zo handig. :'D
    Misschien moet je jezelf aanleren om jezelf Richard te noemen? :'3
    zal ik je voortaan Richard noemen? x'3

    Mijn oom heet Richard! :'D
    Lol, nou kan ik hem echt niet meer normaal aankijken bij de verjaardag van mijn nichtje. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Mijn oom heet Richard! :'D
    Lol, nou kan ik hem echt niet meer normaal aankijken bij de verjaardag van mijn nichtje. :'D

    Oh oh, what have I done.. Haha :'D

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Oh oh, what have I done.. Haha :'D

    Dan ga je maar mooi mee. :Y)
    En m'n oom is altijd al zo'n seksistisch persoon. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"