• Omdat het er nog niet was:

    Zet hier je Account neer van CheezBurger.:Y) Voor de mensen die niet weten wat het is daar komen alle meme vandaan en kun je zo ook zelf maken. memebase is een onderdeel van Cheezburger(krul).
    Mijn account


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    >daar komen alle meme vandaan

    NOPE. Daar komen enkel rip offs vandaan die niet meer grappig zijn.

    Madotsuki schreef:
    >daar komen alle meme vandaan

    NOPE. Daar komen enkel rip offs vandaan die niet meer grappig zijn.



    OT: I don't has. I'm always on 4Chan nao.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)




    Hoezo? Vertel gewoon de waarheid, ~90% van de memes komen oorspronkelijk van 4chan/krautchan/et cetera. Dit soort websites melken gewoon de memes uit tot ze dood zijn.

    Wat zijn meme's(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Wat zijn meme's(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    het is net tumblr alleen met alleen van die plaatjes xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Lewis schreef:
    het is net tumblr alleen met alleen van die plaatjes xd

    En wat is tumblr?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Madotsuki schreef:
    (...)[
    Hoezo? Vertel gewoon de waarheid, ~90% van de memes komen oorspronkelijk van 4chan/krautchan/et cetera. Dit soort websites melken gewoon de memes uit tot ze dood zijn.

    Still. No reason to act like an old hag, k. Er zijn mensen die Reddit leuker vinden dan Memebase en dan gaan lopen zeiken en het zo verpesten voor de Meme-basers. Kijk, niet alles komt van 4Chan. Dat dacht ik wel toen ik twaalf was. Maar toen was ik twaalf.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 15:42 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben daar elisepolo of eikeldopje, ik vind die " als mode zou kunnen doden" heel grappig. Dat er zulke rare schoenen op de wereld bestaan.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    StJimmy schreef:
    (...)
    En wat is tumblr?

    serious?
    this


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    serious?
    this

    Ja, serieus. Ik hou me niet zo bezig met al die hypes.
    Ik weet dat het iets met account is maar ik snap niet wat je er mee moet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Colibre schreef:
    (...)
    Still. No reason to act like an old hag, k. Er zijn mensen die Reddit leuker vinden dan Memebase en dan gaan lopen zeiken en het zo verpesten voor de Meme-basers. Kijk, niet alles komt van 4Chan. Dat dacht ik wel toen ik twaalf was. Maar toen was ik twaalf.


    Het gaat er ook niet om wat mensen leuker vinden en wat minder leuk, het gaat er om dat dit soort websites gewoon grappen uitmelken die niet meer grappig zijn.

    En ik heb ook nooit gezegd dat alles van 4chan komt, als je goed leest zie je ''~90%'' staan.