• i'll be here, by your side. No more fears, no more crying, But if you walk away I know i'll fade, Cause there is nobody else.



    It's gotta be you.




    Preview "Another World"

    Honeys just wanna say that my life would be so boring if I didn't met you all . Love you all.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 12:21 ]


    What's so bad about being different?

    BYEEEEEEE ESTHER <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Serieus, waarom geven ze geen liedje uit waarin Lou/Niall een solo hebben ;( ik wil niet nog een maand wachten voor een Louis /Niall solo maar oké :'DDDDDDDDDDDDDDDDDD Ik vind het liedje leuk :'D maar had het wel trager verwacht ;x


    The soul needs autumn.

    Dooeeeeg Esther<333


    What's so bad about being different?

    MALIKZAYN schreef:
    Serieus, waarom geven ze geen liedje uit waarin Lou/Niall een solo hebben ;( ik wil niet nog een maand wachten voor een Louis /Niall solo maar oké :'DDDDDDDDDDDDDDDDDD Ik vind het liedje leuk :'D maar had het wel trager verwacht ;x

    Idd, maar Another world komt binnenkort denk ik ook wel uit (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    En toen was het hier weer dood xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik ben aan het schrijven(:


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)
    Je SA, waarin je nogal gek bent... sorry ;$


    Ik wil hem lezen eigenlijk


    i'm broken, do you hear me.

    Lianne, ben jij al begonnen met schrijve naan onze story??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Lianne, ben jij al begonnen met schrijve naan onze story??


    nog niet;S ben nu bezig met If you ever come back.. en ik heb gewoon medelijden met Niall in mijn eigen verhaal


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    nog niet;S ben nu bezig met If you ever come back.. en ik heb gewoon medelijden met Niall in mijn eigen verhaal

    Aawh (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Lianne, ben jij al begonnen met schrijve naan onze story??


    Staat hij al actief?


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    Staat hij al actief?

    nope, we moeten eerst nog een account gaan aanmaken :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    nope, we moeten eerst nog een account gaan aanmaken :'D

    nu kan je op een account van een van jullie mensen er bij die aan de story mee schrijven eh, maar ik weet niet of dat handig is xd


    i'm broken, do you hear me.

    omg ik vind het echt sneu voor Nialler in mijn story;o


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    (...)
    nu kan je op een account van een van jullie mensen er bij die aan de story mee schrijven eh, maar ik weet niet of dat handig is xd

    ja weet ik, maar we hebben ook nog niet besproken hoe we alles precies gaan doen, omdat we gister nogal melig waren xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!