• Het is vandaag zeker geworden dat ik van school ga veranderen. Dit is mijn laatste week op mijn school.
    Ik wilde het zelf, ik wil het nog steeds. Ik heb verschillende redenen waaronder dat ik geen klik heb met mijn klas. Maar dan ook echt geen.
    Alleen ik ga mijn vrienden die niet bij mij in de klas zitten zo missen. Gewoon omdat ik weet dat het contact gewoon dood gaat vallen.
    En dat is niet het geen echte vriendschap is, maar gewoon omdat mijn vrienden niks met internet enzo doen.
    Oh god, ik ga ze allemaal zo erg missen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah!
    Je kunt toch wel afspreken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahw, wat sneu )= Mail anders heel vaak met ze, ik hoop echt dat je volgende klas wel leuk is!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heel veel suc6 op je volgende school!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:23 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je kan nog wel met ze afspreken/bellen/smsen?
    Succes en veel plezier op je nieuwe school!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wens je ten eerste heel veel plezier op je nieuwe school.

    Verder moet je je vrienden gewoon zeggen dat je nog in contact met ze wilt blijven. Dan kan je gewoon overleggen. Ik zou voor mijn vrienden ook van alles en nog wat aanmaken, als ze daar om vroegen!


    Happy Birthday my Potter!

    1107 schreef:
    Je kan nog wel met ze afspreken/bellen/smsen?
    Succes en veel plezier op je nieuwe school!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Da's wel vervelend, ik hoop voor je dat alles goed gaat op je nieuwe school (: