• Ik ben altijd heel romantisch geweest. Maar op de een of andere manier werkt het gewoon niet voor mij. Het lijkt haast alsof ik het er om doe maar ik val zo ongeveer altijd op jongens die wat ik zeg of doe niet snappen dat ik gek op ze ben.
    De jongens die daar in tegen op mij vallen vind ik nooit leuk, hooguit leuk om een paar keer mee af te spreken.

    Nou heb ik twee verklaringen voor mezelf:
    1. You always want what you can't have.
    2. Ik ben bang om me te binden, val daarom op jongens die ik niet kan krijgen en val daarom niet op jongens die ik wel kan krijgen..

    Kent iemand het gevoel? Weet iemand wat ik ermee kan doen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dat had ik eerst ook :'D Alleen had ik het kleine verschil dat niemand mij leuk vond x'D
    Maar ik zou ten eerste al die eisen die een jongen moet hebben van je afzetten. Soms zitten er mensen tussen die nog zoveel meer hebben dan jouw eisen, maar die merk je niet op door de 'bril' die je op hebt gezet. Be openminded, er zit echt wel een leuke tussen! En probeer niet volledig op uiterlijk, eerste indruk of dat soort dingen te bekritiseren. Misschien is de jongen zenuwachtig, is hij nou eenmaal niet zo geweldig knap, maar heeft hij een geweldig innerlijk als je hem de kans geeft.
    Ikzelf had het een halfjaar geleden ontzettend erg, maar sinds de vakantie is dat helemaal omgedraaid. Maar in ieder geval, succes ermee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Love sucks, ik weet het :( This vaak helemaal niet wat je ervan verwacht. :8

    Je aan iemand binden is ook moeilijk, maar als je werkelijk van iemand houdt, heb je alles voor diegene over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb vreselijke bindingsangst. En ik zit nu zelf in zo'n erge situatie. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ken het, en als ik wist wat je moest doen geloof dan zou het nu ook super gemakelijk voor mezelf zijn. Ik zit er zelf nu midden in.. -aa- ):

    Same here. Ik stel gewoon veel te hoge eisen, uit angst om gekwetst te worden. Heb er geen oplossing voor. 't Wegdrukken in een hoekje en d'rmee leren leven I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Same here. Ik stel gewoon veel te hoge eisen, uit angst om gekwetst te worden. Heb er geen oplossing voor. 't Wegdrukken in een hoekje en d'rmee leren leven I guess.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wiarda schreef:
    Dat had ik eerst ook :'D Alleen had ik het kleine verschil dat niemand mij leuk vond x'D
    Maar ik zou ten eerste al die eisen die een jongen moet hebben van je afzetten. Soms zitten er mensen tussen die nog zoveel meer hebben dan jouw eisen, maar die merk je niet op door de 'bril' die je op hebt gezet. Be openminded, er zit echt wel een leuke tussen! En probeer niet volledig op uiterlijk, eerste indruk of dat soort dingen te bekritiseren. Misschien is de jongen zenuwachtig, is hij nou eenmaal niet zo geweldig knap, maar heeft hij een geweldig innerlijk als je hem de kans geeft.
    Ikzelf had het een halfjaar geleden ontzettend erg, maar sinds de vakantie is dat helemaal omgedraaid. Maar in ieder geval, succes ermee.


    Ik stel geen hoge eisen aan uiterlijk. Wel aan karakter en intiligentie. Ik kan me aan die dingen als die niet aanstaan me echt irriteren. Ik moet me met iemand kunnen meten en van iemand leren..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow