• Ik hoorde vandaag bij Nederlands dat we morgen op school een schrijfwedstrijd enz. hebben. NIemand heeft er zin in behalve Kaylee (Huilen en ik. Ben benieuwd wat we moeten doen. HEbben jullie zoiets ooit gehad?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, en anders zou ik er niet aan meedoen (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee en dat vind ik best jammer. Ik had wel één keer een verhaal moeten schrijven en toen had ik vet veel gedoe want ik kreeg een één omdat ze niet geloofden dat ik het zelf geschreven had (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Nee en dat vind ik best jammer. Ik had wel één keer een verhaal moeten schrijven en toen had ik vet veel gedoe want ik kreeg een één omdat ze niet geloofden dat ik het zelf geschreven had (no_chears)

    Wtf, wat een kutleraar O_o

    Maar nee, ik nog nooit. Maar dan ga ik wel meedoen ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kyou schreef:
    Nee, en anders zou ik er niet aan meedoen (krul)

    Het is verplicht

    wel dom dat ze het niet geloven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    Het is verplicht

    wel dom dat ze het niet geloven

    Huh, wat geloofde?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, en ik had gewonnen (krul) Al dacht ik dat ik never zou winnen haha.


    SLOAN.

    Ja. Wiehoe. Ik vind de schrijfwedstrijden altijd leuk op school. Ik heb er al 2 gewonnen (yeah) en dan win je een gouden pen. Super leuk!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nee, maar we moesten wel eens verhalen schrijven voor Nederlands. Alleen hadden we daarbij steeds een woordenlimiet, en ik ben juist iemand die dingen heel uitgebreid beschrijft. Ik heb echt een hekel aan een maximaal aantal woorden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan