• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Ik zette het been snel recht en maakte er toen een strak gips omheen.
    "Je moet nu een tijdje stilzitten. Dus geen gevechten of iets dergelijks meer. Zeg het maar als je iets nodig hebt, dan help ik je daarmee. Ook wil ik dat je probeert om tot morgen niet meer in een wolf te veranderen, ik wil eerst dat je mensenbotten goed genezen zijn."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -Jennifer-
    Ik schrok van zijn barse antwoord. "Jennifer." Hij knikte even. "Waar kom je vandaan?" Ik haalde mijn schouders op. "Weet ik niet precies. Volgens mij uit een klein dorpje in Engeland."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jirachi schreef:
    (...)

    [Ben er weer. Heb je de Regels gelezen? xJe mag geen achternamen van verzonnen personagesx Dat betekend dat je dus níét bij een clan mag voegen.]


    [(huil) Dan blijf ik wel alleen... jeuj!]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    -Quil-
    "Bedankt doc." Toch was ik niet tevreden. Ik was namelijk op weg naar Embry, tot ik me in het gevecht stortte. Ik besloot hem maar te bellen, aangezien ik niet weg mocht.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Alice
    Ik keek geïrriteerd. 'Bellaa, ga van me afff!' zei ik fronsend. Ik hield er niet van en dus duwde ik Bella van me af.

    [Aangezien Bella op Alice lag, oké xD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Benjamin
    Ze wist niet waar ze vandaan kwam?
    'Ik ben Benjamin, en ik kom uit egypte. Wat brengt je hier heen?'

    Embry
    Elena drukte haar lippen op de mijne en ik deed met haar mee.
    En als in perfecte timing ging mijn mobiel af, die op de tafel lag.
    'Ik vrees dat ik die toch echt op moet nemen.' Ik pakte hem van tafel en nam op.
    'Embry...'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik kreunde, en sloeg mij armen over elkaar. 'Net weer op het moment dat we eindelijk het huis voor onzelf hebben..' Mokte ik chagrijnig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben er weer ;)]
    Lucy.
    Er werd iets in mijn mond geduwd waardoor ik in paniek raakte. Mijn ogen sprongen open en de luipchtpijp sprong uit mijn mond. Waar was ik? Hoe kwam ik hier? En hoe heet ik? Ik wist niets meer mijn hoofd was leeg. Wat gebeurde er? Ik ging rechtop zitten en liep wankelend naar binnen. Ik zocht naar mensen en kwam mensen tegen. 'Waar ben ik?' Vroeg ik aan een man met een dochters jas en wittig gelig haar.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    -Jennifer-
    Hij keek me ongelovig aan. "Ik ben Benjamin, en ik kom uit Egypte. Wat brengt je hier heen?" "Ik ben gevlucht van mijn familie." Als het kon, keek hij me nog ongeloviger aan.

    -Quil-
    "Embry..." "Hey, it's Quil." Het was even stil. "Quil? Alles goed? Waar ben je al die tijd geweest?" Ik lachte even om zijn toon. "Overal en nergens. Ik moest gewoon even weg uit La Push, vooral toen Claire verhuisde." Clair, God wat miste ik haar. "Maar Embry, hoe is het met jou? Ik hoorde dat er wat was tussen jou en Sam?"

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:52 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    Sable trok me mee het bos in.
    'Wedden dat hij binnen 5 tellen achter ons aanloopt' fluisterde hij tegen me.
    "Daar zit je juist," grijnsde ik. Al snel kwam Seth aanlopen.
    "Hey! Wacht op mij!"


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Lucy kwam eraan gelopen. "Waar ben ik?" vroeg ze.
    "Je bent in Villa Cullen en ik zie dat je je alweer beter voelt? Mooi zo." Ik lachte even want het was altijd prettig om te zien als patiënten vooruit gingen door jouw zorgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benjamin
    'Waarom ben je gevlucht voor je familie? hebben ze je iets aangedaan?'

    Embry
    'Het spijt me van Claire. Met mij is het wel goed hoor, nu. Elena heeft me net opgelapt.' Ik sloeg mijn arm nog steviger om Elena heen. 'En ik denk dat ik Sam de komende tijd maar beter even niet meer onder ogen kan komen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ondertussen gleed ik met mijn hand over zijn onderbuik, en drukte daar vederlichte kusjes op. Het was niet eerlijk dat Quil juist nu moest bellen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Jennifer-
    Ik twijfelde even. Ik mocht nooit iemand vertrouwen. Maar ik was toch ook weggelopen? Waarom kon ik hem dan niet vertrouwen? Omdat hij ook een vampier was? Vastberaden keek ik hem aan. "Niet per se iets aangedaan, maar mijn familie hield mij gevangen. Ik mocht overdag nooit naar buiten, alleen 's nachts, en dan onder begeleiding. Ik was dat zat en besloot om weg te lopen. Daarom weet ik ook niet waar ik vandaan kom." "Oh." Hij keek me begrijpend aan. "En wat brengt jou hier?" vroeg ik nieuwsgierig.

    -Quil-
    "Is het zo erg?" Ik schudde even mijn hoofd. Ik keek naar Lucy, die in gesprek was geraakt met Carlisle. "Helaas wel ja." Embry klonk bezorgd. "Het spijt me. Kom anders even naar huize Cullen, dan kunnen we bijpraten. Ik mag niet weg, Bella heeft mijn been gebroken." Alice liep naar me toe en wees naar mijn been. Ik gebaarde dat het goed ging. Ze knikte en liep weer weg. Edward en Bella waren naar boven gerend. "Waarom heeft ze je been gebroken?" "Lang verhaal," zuchtte ik. "Maar ik ben nu eenzaam." zei ik er zielig achteraan. Embry begon te lachen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    Zo snel mogelijk sloot ik het gesprek af.
    'Zo waar waren we gebleven?'

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:13 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."