• ik hou van jullie, stuk voor stuk.
    Ik ben zo blij dat ik jullie ontmoet heb.

    i love you guys.
    <333


    Some things are changing too much.

    Ik ga gewoon dare to dream voor kerst vragen... en posters en nog wat dingen..


    What's so bad about being different?

    Houis schreef:
    (...)

    hahahhaha, me too
    alleen een B single word in de muziek wereld niet gezien als een single, en is dan 'officieel' geen liedje geloof ik.

    Ow vandaar (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    Ik ga gewoon dare to dream voor kerst vragen... en posters en nog wat dingen..


    ik vraag het album voor sinterklaas.
    Dare To Dream voor kerst.
    En verder denk ik gewoon geld.
    wat als ikposters ga vragen aan mensen krijg ik straks allemaal dezelfde haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    What's so bad about being different?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    denk je dat ze in Londen in de winkels ook gewoon van die truien/shirts verkoopen met; Keep Calm and ...... enzo? want ik zag iemand die had zo een trui; Keep Calm and Love Niall Horan, ik hoop zo hard dat je die daar ook ergens kan kopen hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Houis schreef:




    Ik vind deze ZOOO leuk.
    OMG (:


    Danmarks Dynamite.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    denk je dat ze in Londen in de winkels ook gewoon van die truien/shirts verkoopen met; Keep Calm and ...... enzo? want ik zag iemand die had zo een trui; Keep Calm and Love Niall Horan, ik hoop zo hard dat je die daar ook ergens kan kopen hihi.


    misschien is die zelf gemaakt..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:


    <3333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Lalala , ik heb vandaag echt geen inspiratie om te schrijven.


    Danmarks Dynamite.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:



    OEEE Dat is zooo lachwekkend.
    Dat wil ik oook doen(:


    What's so bad about being different?

    Houis schreef:
    (...)

    misschien is die zelf gemaakt..
    nee want die kan je op internet bestellen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga aan mijn vader het album vragen, en dare to dream aan iemand anders (:


    Some things are changing too much.