• Hey iedereen!
    Het blijkt dus dat niet iedereen het zo eens was met mijn idee voor een vaste EHBW, daarom heb ik dus besloten dat ik er zelf een wil beginnen. Ik heb namelijk over het algemeen veel betere ideeën voor andermans verhalen dan voor mijn eigen. Daarom bied ik deze EHBW aan voor iedereen die hulp nodig heeft met zijn/haar verhaal.



    NOTE:
    De ideeën die ik via EHBW geef, zijn niet verplicht! Het zijn gewoon ideeën en als jij ze niets vind, gebruik je ze niet. Klaar. Geen gezeik of niets.


    Het is heel simpel. Het enige wat je moet doen is de onderstaande lijst invullen en mijn antwoord afwachten, wat ik binnen een week stuur, ook als ik helaas geen ideeën heb

    En nu, de vragenlijst:


    Titel: De titel van je verhaal
    Plaats en tijd: Alleen als deze van belang zijn voor je verhaal.
    Korte samenvatting: Liefst niet langer dan 1000 woorden, als dat mogelijk is.
    Probleem: Beschrijf zo kort, maar zo uitgebreid mogelijk wat het probleem is waar je hulp bij nodig hebt.
    Beperkingen: Als er dingen zijn die sowieso al afvallen omdat ze om wat voor reden dan ook niet in je verhaal kunnen/passen



    Blijkbaar was mijn uitleg niet helemaal duidelijk, dus in de hoop dat het een beetje duidelijk maakt wat ik bedoel heb ik hier een voorbeeld van de vragenlijst, gebaseerd op een van mijn eigen verhalen waar ik enige tijd vast mee zat. Dankzij jullie ideeën kan ik echter weer verder en is deze vragenlijst dus NIET ECHT en hoef ik er GEEN reacties op ^^

    Voorbeeld:

    Titel: Chains
    Plaats en tijd: Middeleeuwen, plaats onbekend
    Samenvatting: Sinds Milana's moeder is overleden is haar leven een stuk moeilijker geworden. Naast dat ze haar moeder heel erg mist, moeten ze het ook ineens zonder hun voornaamste bron van inkomsten doen: haar moeders kruidenwinkeltje. Bovendien heeft haar vader het erg zwaar met het verlies van zijn vrouw. Hij is voortdurend aan de drank, wat hun geldvoorraad snel doet slinken. Toch heeft ze het niet zo slecht. Haar vader houd van haar en ze heeft nog genoeg geld om van rond te kunnen komen doordat ze werkt bij de rijkere families in haar dorp en soms wat klusjes doet voor de buurtbewoners. Daar komt echter verandering in zodra ze wordt ontvoerd door een slavenhandelaar. Wat gaat er gebeuren? Waar zal ze terechtkomen? Wat zou er van haar worden verwacht? Zou ze ooit nog terug kunnen keren naar huis? Zal ze ooit nog gelukkig worden?
    Probleem: Milana staat op het moment op het punt om verkocht te worden op de slavenmarkt, maar ik heb geen goede ideeën voor wie/wat de koper zou kunnen zijn.
    Beperkingen: Ik kan geen seksscènes schrijven. Ze kan dus sowieso niet aan een hoerenhuis worden verkocht of door een of andere pervert enkel als seksspeeltje worden gebruikt. Verder zijn alle ideeën welkom.


    Hopelijk helpt deze vragenlijst een beetje ^^



    Vragenlijsten kun je hier in een reactie zetten, in een pb sturen of op mijn pagina achterlaten, wat jij het fijnst vind.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:40 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Laat maar (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 18:55 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Slim idee, ik heb daar alleen nog even geen problemen mee(cat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oeh over de jouwe: Ze wordt opgekocht door een kasteelheer, die waren er toch ook in de middeleeuwen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen problemen... *nog niet*
    Bij jou kan ze verkocht zijn aan een een of andere ambachtslied die gebruikt als slaafje-werkkracht? Of aan een heks-achtig - of idd aan een kasteelheer...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    leuk idee!

    Als ik ooit hulp nodig heb dan vraag ik het aan je


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Titel: The Liars
    Plaats en tijd: Texas, 2011
    Korte samenvatting: Bridget,Madge,Alexis,Mila en Gillian zijn beste vriendinnen, maar dat is nog niet alles ze zijn heksen.Ze groeien uit elkaar als Mila verdwijnt. Elk hebben ze een geheim dat hun levens kan verwoesten en als iemand alles van hun blijkt te weten vertrouwen ze niemand meer.(Het is gebaseerd op Pretty Little Liars-de boeken- en een aflevering van Rizzoli & Isles)
    Probleem: Eén van hun probeert de heksen-Terwijl ze zelf ook heks is- te vermoorden door ze te verdrinken, loodzware kasten op ze te laten vallen en ze te verbranden. Maar ik weet niet wie van de meiden.
    Beperkingen: -


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik wil even iedereen bedanken voor de ideeën die op mijn voorbeeld-vragenlijst zijn binnengekomen. Dankzij jullie kan ik nu weer verder met mijn verhaal.
    Ik hoop dat er nog vele mensen volgen die dankzij deze topic weer verder kunnen met hun story ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Handig.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague