• Wie wil er een cover voor me maken? Ik heb de foto voor de cover al en ik weet de tekst alleen ik ben geen ster in foto bewerken vandaar dat ik om jullie hulp vraag.

    Ik heb dus onderstaande foto uit gekozen en ik wil graag onderaan de foto de tekst I'm just a girl


    Physics is awesome

    Ja maar wat wil je dan dat wij doen met die foto?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ja maar wat wil je dan dat wij doen met die foto?


    Ik heb dus onderstaande foto uit gekozen en ik wil graag onderaan de foto de tekst I'm just a girl

    Dat heb ik toch gezegd? Ik wil graag onderaan de foto, de tekst I'm just a girl


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb dus onderstaande foto uit gekozen en ik wil graag onderaan de foto de tekst I'm just a girl

    Dat heb ik toch gezegd? Ik wil graag onderaan de foto, de tekst I'm just a girl

    Jij zegt dat we de foto moesten bewerken dus dacht ik echt aan iets groots, maar een stukje tekst invoegen heb ik zo gedaan.
    Uno momento.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb dus onderstaande foto uit gekozen en ik wil graag onderaan de foto de tekst I'm just a girl

    Dat heb ik toch gezegd? Ik wil graag onderaan de foto, de tekst I'm just a girl


    Zo, beetje chagrijnig?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo, beetje chagrijnig?


    Nee, ik ben niet chagarijnig maar ik dacht dat ik duidelijk had gezegd wat ik wilde maar blijkbaar niet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee, ik ben niet chagarijnig maar ik dacht dat ik duidelijk had gezegd wat ik wilde maar blijkbaar niet.


    De definitie van 'bewerken' is heel anders dan 'tekst invoegen'. Maar je reageerde een beetje fel. :'D


    Your make-up is terrible







    Plaatjes zijn aanklikbaar, hope you enjoy


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    De definitie van 'bewerken' is heel anders dan 'tekst invoegen'. Maar je reageerde een beetje fel. :'D


    Voor een leek als mij is dus bewerken en tekst invoegen hetzelfde want ik ben in allebei niet goed. En ik wilde het gewoon goed duidelijk maken, mag dat soms niet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Voor een leek als mij is dus bewerken en tekst invoegen hetzelfde want ik ben in allebei niet goed. En ik wilde het gewoon goed duidelijk maken, mag dat soms niet?

    Jawel, maar het gaat om de manier waarop je het zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, sorry. Ik zal het de volgende keer anders proberen te zeggen en heel erg bedankt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Oké, sorry. Ik zal het de volgende keer anders proberen te zeggen en heel erg bedankt

    Geen probleem en veel plezier ermee (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.