Ik en Amber(Lefebvre), Nore (Blueblooden Maartje (Sinasappel)zijn vandaag naar Destine @013 geweest en het was gewoon Awesome. Na de optredens was iedereen (dus ook de bands) voor in de hal en kon je handtekeningen krijgen, foto's, spullen etc. En Tom (Bassist van Destine) kwam zo aanlopen. En hij zei: 'jij bent sexy' Ik had zoiets van: 'Whut, het zal wel' En ik ging verder met handtekeningen vragen. Even later had ik handtekeningen van iedereen alleen nog niet van Tom. Dus ik ging daar zo staan voor een handtekening. En hij zo van: 'Eej jij gaat naar de zelfde kapper als ik' (Ik heb de rechter kan van mijn haar kort geschoren en hij ook.) Ik had een gesprek met hem, Tom zo van: 'Hoe oud ben jij? '15...' 'Serieus? Hmm jammer, dan moet ik nog 3 jaar wachten' En toen pakte hij mijn kin vast. Tijdens de foto lag zijn hand op mijn onderrug/kont. Ik moet over 3 jaar nog eens langskomen, want dan was het legaal...
Dus om een lang verhaal kort te maken, ik hoop voor hem dat hij aangeschoten/dronken was....x'D
Maarja, iemand anders nog iets meegemaakt waarvan je denkt... 'whuuut?' O_O
[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:04 ]
Only those who listen can hear