• Dit is zo erg. Er zit een krekel of een of ander groen beest vlak achter mijn bureaustoel. En nu ben ik bang dat ik hem dalijk ga kapot rijden.
    Maar ik durf hem ook niet op te pakken of iets dergelijks.
    En doodslaan alleen in het uiterste geval.
    (I know, ik heb een heel vliegenopvanghuis op mijn kamer. :Y))

    Edit: Maar wat moet ik nu doen?
    Dit was ik vergeten. Hoe slim.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roep je vader. :'D Dat doe ik altijd als ik een beest op mijn kamer heb 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Roep je vader. :'D Dat doe ik altijd als ik een beest op mijn kamer heb 8D


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Caine schreef:
    Roep je vader. :'D Dat doe ik altijd als ik een beest op mijn kamer heb 8D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vermoord elk klein beestje dat mijn kamer durft binnen te komen. Ik krijg al kriebels als ik weet dat d'r vliegen ofzo in m'n kamer zijn. Dan word ik gek. Dus ik heb niet echt hulp voor je :')

    Haha. Drie keer dezelfde reactie :'D En bedankt.
    Maar ik weet niet, ik voel me nu niet in de stemming om mijn vader te roepen. Het gaat sowieso al minder tussen mijn ouders en mij vandaag. Tenminste van mijn kant uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Neem een blad en schuif het eronder, doe daarna de raam open en gooi hem naar buiten :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Pak en glas of een bakje en doe het boven op hem.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Fog schreef:
    Neem een blad en schuif het eronder, doe daarna de raam open en gooi hem naar buiten :-)


    Slim. (nerd) Ik zat er al aan te denken om hem te verplaatsen met een blad. Maar naar buiten is nog beter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik roep altijd mijn broertje en voor een euro haalt hij beesten uit mijn kamer :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Ik roep altijd mijn broertje en voor een euro haalt hij beesten uit mijn kamer :'D


    Handig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Caine schreef:
    Roep je vader. :'D Dat doe ik altijd als ik een beest op mijn kamer heb 8D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Handig!

    Haha, ja. Want mijn ouders vinden me een aansteller en halen dus de beesten niet meer weg D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fog schreef:
    Neem een blad en schuif het eronder, doe daarna de raam open en gooi hem naar buiten :-)


    *pakt een blaadje, houd hem voor de krekel, krekel beweegt* Nah, laat maar.

    Nog een idee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    *pakt een blaadje, houd hem voor de krekel, krekel beweegt* Nah, laat maar.

    Nog een idee?


    Doe eerst een bakje of een glas op hem en schuif daarna het blaadje eronder. Dan kan hij niet ontsnappen:Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!