• Normaal gaan we vrij saaie dingen doen, maar dit is echt de schoolweek van mijn leven. Als eerste maandag én dinsdag vrij. Dan woensdag naar Den Haag, naar de tweede kamer. Donderdag naar Duitsland en daar moet ik Duitse mensen gaan interviewen, hihi. En dan vrijdag sportdag. Valt wel mee toch? En dan BAM vakantie.

    Wie gaat er nog meer genieten van deze week?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb gewoon school


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik totaal niet. Er staan lekker 8 toetsen en 6 taken op me tewachten. Ohno..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben maandag en dinsdagmorgen vrij en dan vanaf dinsdag middag heb ik PWS week ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb al van mijn vakantie genoten, omdat ik gisteren naar London ben geweest.:) En morgen ga ik naar de bios met vrienden.(yeah)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik. Heb. Gewoon. PROEFWERKWEEK!
    Hoe erg is dat?!?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk! Ik heb ook activiteiten week,
    Maandag: Dansvoorstelling, daarna nog een SAAI uurtje aardrijkskunde, die vrouw vind dat wij te ver achterlopen.
    Dinsdag: Iets met beroepentests enso.
    Woensdag: Theater (Dat vind ik zo leuk!)
    Donderdag: Sport enso.
    Vrijdag: Naar de film.

    Het is in ieder geval beter dan in de eerste en de tweede. -aa-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb vakantie :')
    Maar den Haag is echt leuk. Ik ben daar afgelopen week ook geweest. Allerlei bekende politici gespot xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb ook activiteitenweek
    Maandag heb ik gewoon les
    Dinsdag ga ik naar het beest(een soort theater) en moet ik een uurlanger naar school dan normaal
    Woensdag ga ik naar technopolis
    Donderdag heb ik ingenieursproject
    en vrijdag maar 4 uur les
    Valt best mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit morgen weer tot 5 uur op school... Dus dat is niet écht geweldig.
    Maar vrijdag zit ik gelukkig maar tot 10 voor 2.
    Ik heb deze week ook maar 1 toets, een VT.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat had ik afgelopen week ook :'D
    Maandag had ik een fietstocht voor aardrijkskunde. Daarvoor moesten we wel eerst een uur naar Schoorl fietsen (met vreselijke tegenwind D:) maar de fietstocht zelf was echt reuzegezellig :'D
    Dinsdags moest ik met de fittest helpen voor de bruggers. Moest ik wel langer naar school dan normaal, maar het was wel grappig. Dat is een test waarmee ze kijken of je wel genoeg sport enzo (sporttest +vragenlijst) en ik mocht bij de lenigheidstest staan. Zelf ben ik wel lenig, dus ik deed het zo en die bruggers maar klagen dat het pijn deed, haha.
    Woensdags had ik een PO van scheikunde waarbij we water onderzochten. Daarvan moeten we dan wel een verslag inleveren, maar het was wel leuk. Hele dag practicum :'D Donderdag hetzelfde verhaal, maar dan voor biologie.
    Vrijdags had ik de eerste 2 uur les en de rest viel uit omdat de leraren weg waren voor allerlei activiteiten :'D

    Ik had de week van mijn leven, haha.


    To live would be an awfully big adventure