• Wat vinden jullie van deze?

    Captain schreef:
    Ik ben nog nooit zo geboeid geweest.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Baskuh schreef:
    OHMYF*GOD dit is zó interessant, ik zit hier met een bak popcorn en een doos tissues, de emoties.. de spanning..

    DAT WAREN DE EMOTIONEELSTE 30 SECONDEN VAN MIJN LEVEN. ;__; gosh! komt er ook een deel 2?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Basecca schreef:

    haha, Rebecca nee ik ken je verder niet heb net even op je profiel gekeken en zag dat je heet jij bent geweldig.(cat)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:33 ]


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    (...)
    haha, Rebecca nee ik ken je verder niet heb net even op je profiel gekeken en zag dat je heet jij bent geweldig.(cat)


    Dank je, haha. Ik hou gewoon van Hansie ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik zag laatst een reclame voorbij komen van taboo, daar wilde een man seks met zijn auto, ik zit me nu sterk af te vragen of deze gast ook zo is maar dan met rolluiken -_-'

    Hel schreef:
    ik zag laatst een reclame voorbij komen van taboo, daar wilde een man seks met zijn auto, ik zit me nu sterk af te vragen of deze gast ook zo is maar dan met rolluiken -_-'


    .. Voor hem liever niet.. straks blijft z'n pipie haken in een gaatje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    26 - 02 - '16

    're you okay upthere?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik ga je een orgasme bezorgen (wbw)
    ...


    tadaa

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 14:23 ]


    Cool, neat, swell -Cry


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit was 1 van mijn levensdoelen. Een filmpje zien van een rolluik.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga het je nog eens vragen:
    Ben je nu serieus bezig?
    En wat is je werk dan?Rolluiken maken (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik dacht echt dat Fred gek was met zijn postzegelverzameling, maar dit slaat álles. Raak je hier opgewonden van ofzo, maakt het je geil? Ik snáp het even niet meer heur. BOEIEND.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    OMFG. DIT WORDT SOWIESO DE NIEUWSTE BIOSCOOPHIT IK WEET HET ZEKER. Zo mooi, echt ik zit met tranen in mijn ogen ohmijngod wat een vette film.
    Ik hou van rolluiken.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 14:54 ]