• Aan de titel zie je over wat ik wil klagen. Nee, ik klaag niet over dat er zoveel worden gesloten.
    Elk persoon waarvan zijn topic gesloten word steekt de schuld op de mods. Äber, kijk eens naar de reacties op uw topic. Veel mensen vragen om een slotje of zitten op te sommen wat er verkeerd is. De mods kunnen dan niet anders dan dat topic sluiten.

    En soms zeggen de mods waarom dat topic gesloten word en als ze dat niet zeggen vraag het dan in een PB. Inplaats van een topic te openen om te klagen over de mod die het topic sloot.

    Voordat je een topic opent dank eerst 5 keer na of het wel een zinnig topic is en let op je titel. Want de grootste fout ligt niet bij de mods of bij de reageerders maar bij JOU.

    Danke voor het lezen.

    (...)
    en dan een paas-topic in de herfst of in de winter

    xD Da's toch gezellig? Ik krijg altijd zin in de kerst als het zomer is xD

    god ik spam best wel veel en dan segk amen :$ :$


    We can only learn to love by loving.

    Inderdaad :'D
    Dusja ik denk daarom.
    Maar je kunt beter meteen per pb aangeven dat je het er niet mee eens bent, in plaats van boos te blijven enzo.

    Ik ben niet boos hoor 3x.
    Ik ben sochtens zo-ie-zo nooit boos. Maarja ik begrijp het wel hoor want wie is er nou zo gestoord om iets over kerst te gaan vertellen met hartje zomer? xD

    Aha nee oke. ^^
    Dan is het goed. ^-^
    En ja, :') ach

    god ik spam best wel veel en dan segk amen :$ :$

    das niets vergeleken met mij, ik heb al een waarschuwing en een forumban gekregen en dan open ik zo'n topic

    (...)
    Ik ben niet boos hoor 3x.
    Ik ben sochtens zo-ie-zo nooit boos. Maarja ik begrijp het wel hoor want wie is er nou zo gestoord om iets over kerst te gaan vertellen met hartje zomer? xD

    jij bent zo gestoord ^-^

    (...)
    jij bent zo gestoord ^-^

    Ik weet het xD

    ik had egt ged8 dat er meer mensen het met me eens zouden zijn

    (...)
    Ik weet het xD

    goe dat je het weet