• Zijn er enkele lievords die willen meedoen in mijn nieuw verhaal??? Waarover het zal gaan hou ik nog even geheim tot de rollenbekendmaken ^^..

    Rollen:
    Suprise 1: xTHXEmox
    Suprise 2: BEZET PrincesScene
    Suprise 3: feelthebeat
    Suprise 4: MissNobody
    Suprise 5: xhumanx
    Suprise 6: pam1iris
    Suprise 7:MoonwolfTH
    Suprise 8:
    Suprise 9:Freedent
    Suprise 10



    Wat ik allemaal van jullie moet weten:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje:


    Have fun!

    Rol: 1

    Naam: Merel.

    Leeftijd: 16

    Plaatje:http://i115.photobucket.com/albums/n290/oneslipknotlover/dakota_rose6.jpg

    Tekstje: Hallo,,

    Ik ben Merel en ik ben 16.Ik hou heel veel van Muziek,cupcakes en hello kitty.Maar mijn muziekpassie is toch het grootst!Ik luister naar vannalles,ik dans met alles mee!!Hello Kitty is ook heel leuk,ik heb er verschillende speltjes van.Ik eet graag cupcakes,als ik een week,-wat zeg ik een dag!- geen eet,is mijn dag verpest.Maar meer valt er niet over mij te zeggen.
    Doei!

    Merel.



    Be Yourself!

    Rol: 1

    Naam: Merel.

    Leeftijd: 16

    Plaatje:http://i115.photobucket.com/albums/n290/oneslipknotlover/dakota_rose6.jpg

    Tekstje: Hallo,,

    Ik ben Merel en ik ben 16.Ik hou heel veel van Muziek,cupcakes en hello kitty.Maar mijn muziekpassie is toch het grootst!Ik luister naar vannalles,ik dans met alles mee!!Hello Kitty is ook heel leuk,ik heb er verschillende speltjes van.Ik eet graag cupcakes,als ik een week,-wat zeg ik een dag!- geen eet,is mijn dag verpest.Maar meer valt er niet over mij te zeggen.
    Doei!

    Merel.




    Jij krijgt hem

    Yaay! :]


    Be Yourself!

    Rol: suprise 4

    Naam: Fay (n mn echt, is dat een probleem en anders Lies)

    Leeftijd: 18

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783

    Tekstje: HAyz People Ik ben Fay. ben 18 jaartjes terug hier gedropt, Leuk al zeg ik het zelf:]

    Je zal me steeds vinden bij mn gitaar en bij mn vrienden, echt ik kan niet zonder hen, ze zijn echt lief. ik ag veel Karten en Paintballen. En ik heb zo'n chatvriendin, ze is echt heel erg lief, en binnenkort gaan we elkaar zien en dat vind ik dus zo fijn.
    Ik heb wel een zwak voor een paar dingen, vb: Snoepjes, ik kan er echt niet vanaf blijven en ook voor jongens soms.
    Ik ben nogal makeklijk te manipuleren endaar maken somige misbruik van :(

    Maar jah onboeient leven, vind je niet xD
    X.Fay (of lies, je mag zelf kiezen) (K)


    kan je er wat mee???


    everything you imagined, and more...

    Rol: suprise 4

    Naam: Fay (n mn echt, is dat een probleem en anders Lies)

    Leeftijd: 18

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783

    Tekstje: HAyz People Ik ben Fay. ben 18 jaartjes terug hier gedropt, Leuk al zeg ik het zelf:]

    Je zal me steeds vinden bij mn gitaar en bij mn vrienden, echt ik kan niet zonder hen, ze zijn echt lief. ik ag veel Karten en Paintballen. En ik heb zo'n chatvriendin, ze is echt heel erg lief, en binnenkort gaan we elkaar zien en dat vind ik dus zo fijn.
    Ik heb wel een zwak voor een paar dingen, vb: Snoepjes, ik kan er echt niet vanaf blijven en ook voor jongens soms.
    Ik ben nogal makeklijk te manipuleren endaar maken somige misbruik van :(

    Maar jah onboeient leven, vind je niet xD
    X.Fay (of lies, je mag zelf kiezen) (K)


    kan je er wat mee???


    Owkay je hebt de rol

    (...)

    Owkay je hebt de rol


    Thnxs!


    everything you imagined, and more...

    Naam; Ashley van Hulst
    Rol: suprise surprise 7
    Leeftijd; 14, maar wat mij part maak je er 98 van als je dat leuker vind ;)
    Tekstje:
    Aloha, Ashley AKA Moon hiero,
    Ik luister graag muziek, heb (bijna hoog)blond haar tot op mijn heuepen, een ringetje in het kraakbeen van mijn oor en gewone oorbellen. Ik ga graag gekleed in zwart, baggy broeken strakkere shirts. Sieraad verslaafd en verslaafd aan handschoenen (zonder vingers enzo, om overdag te dragen weet je wel), Hello Kitty vind ik erg schattig, Nijntje ook ;) Ik luister Tokio Hotel, Cinema Bizarre, An Cafe, Moi Dix Mois, Within Temptation etc etc etc. Ben er erg trots op dat ik de eerste (of tweede, niet zeker) was met een Cinema Bizarre Serie. Ik skate graag, en teken manga/chibi. Anything else? Oja ik heb 2 katten :P en ben gek op Icetea zonder koolzuur.

    Plaatje: heb ik speciaal voor jou even in mijn fotoboek gezet, het eerste plaatje waar je een raar mens gemeentjes ziet kijken x3

    Veel liefs

    Moon AKA Ashley

    Oja en ben best verlegen van aard, maar wanneer ik beledigd wordt krijg je dan ook een grove mond terug. Verder ben ik een vreedzaam persoon met sarcastische humor. Meestal vrolijk, heb een paar hele goede vriendinnen en vrienden en de rest van de wereld interesseerd me niet erg veel ;) Ben beetje vergeetachtig (vandaar dat ik dit ook vergat erbij te zetten) en ik hou ook wel van denksporten, mijn roze met zwarte nagels en Slagroom :P

    sorry de foto wil niet in mijn fotoboek komen te staan (gromgrom) maar ik kan ze je wel sturen via mail als je dat wilt

    Naam: Freedent aka Phebe
    Rol: Suprise 9
    leeftijd: 13, aanpassen mag ^^
    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=68383
    Tekstje;

    HAAAAAIII!!!!!<333"
    Ik ben Phebe, Mijnharen zijn blond, net zo blond als mijn gedrag, mijn lippen zijn vol en rood, Ik heb een lange hals en een mollig postuur. Dat kan me niks schelen, ik ben liever mollig dan overdreven slank ^^
    Mijn stijl ik kinda Punk.
    Ik luister übergraag naar Green Day, Billy Talent, slipknot en Tokio Hotel. Ik ben ook een tekenfilm freak ^^ik kan echt van s'morgensvroeg tot s'avondslaat naar oude tekenfilms kijken. Ik heb de pokke hekel aan shoppen, make-up, en meisjes-meisjes ^^
    Mij karakter, droog, blond, Irritant, pessimistisch, en best aardig.
    btw: ik ben een wanwijf... ^^

    xxx


    death to the one at the end of the serenade.

    Naam; Ashley van Hulst
    Rol: suprise surprise 7
    Leeftijd; 14, maar wat mij part maak je er 98 van als je dat leuker vind ;)
    Tekstje:
    Aloha, Ashley AKA Moon hiero,
    Ik luister graag muziek, heb (bijna hoog)blond haar tot op mijn heuepen, een ringetje in het kraakbeen van mijn oor en gewone oorbellen. Ik ga graag gekleed in zwart, baggy broeken strakkere shirts. Sieraad verslaafd en verslaafd aan handschoenen (zonder vingers enzo, om overdag te dragen weet je wel), Hello Kitty vind ik erg schattig, Nijntje ook ;) Ik luister Tokio Hotel, Cinema Bizarre, An Cafe, Moi Dix Mois, Within Temptation etc etc etc. Ben er erg trots op dat ik de eerste (of tweede, niet zeker) was met een Cinema Bizarre Serie. Ik skate graag, en teken manga/chibi. Anything else? Oja ik heb 2 katten :P en ben gek op Icetea zonder koolzuur.

    Plaatje: heb ik speciaal voor jou even in mijn fotoboek gezet, het eerste plaatje waar je een raar mens gemeentjes ziet kijken x3

    Veel liefs

    Moon AKA Ashley


    Owkay je hebt ook de rol

    Naam: Freedent aka Phebe
    Rol: Suprise 9
    leeftijd: 13, aanpassen mag ^^
    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=68383
    Tekstje;

    HAAAAAIII!!!!!<333"
    Ik ben Phebe, Mijnharen zijn blond, net zo blond als mijn gedrag, mijn lippen zijn vol en rood, Ik heb een lange hals en een mollig postuur. Dat kan me niks schelen, ik ben liever mollig dan overdreven slank ^^
    Mijn stijl ik kinda Punk.
    Ik luister übergraag naar Green Day, Billy Talent, slipknot en Tokio Hotel. Ik ben ook een tekenfilm freak ^^ik kan echt van s'morgensvroeg tot s'avondslaat naar oude tekenfilms kijken. Ik heb de pokke hekel aan shoppen, make-up, en meisjes-meisjes ^^
    Mij karakter, droog, blond, Irritant, pessimistisch, en best aardig.
    btw: ik ben een wanwijf... ^^

    xxx


    Jij hebt ook de rol


    Rol:suprise 3

    Naam:Noël

    Leeftijd:18

    Plaatje:komt zo, ik kan niet goed url's plakken

    Tekstje: Hééy iedereen! <3

    Mijn naam is Noël en ik ben net 18. Ik heb rode haren waar ik best trots op ben. Ik ben niet al te groot (1m65) en daar maak ik soms wel een probleem van.
    Mijn hobbies zijn dansen (freestyle), shoppen, en ik maak graag tijd voor mijn vrienden. Verder hou ik ook veel van muziek, ik speel zelf piano, films en zingen.
    Wat ik absoluut haat zijn players en huppels. Verder heb ik ook ontzettend veel angst voor spinnen.
    Als ik mezelf zou moeten beschrijven, dan denk ik dat ik een beetje verlegen ben, maar bij de mensen die ik ken heb ik een grote mond. Ik ben ook koppig, maar erg lief en behulpzaam.
    En dat is het zowat.

    Greets, Noël x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rol: verassing 6

    Naam: pamela

    Leeftijd: 17

    Plaatje:http://img254.imageshack.us/my.php?image=rapink1z1ndanemoresimlepi9.jpg

    Tekstje:
    heej ik ben pammy ben 17 jaar
    en ik ben verslaaft aan tokio hotel luidsteren en naar poster van hun kijken vooral die van tom('L)
    en ik vind het ook leuk om met vriedinnen lekker tesopen en naar de bios tegaan en naar de disco jongens kijken:P
    mijn karakter is dat ik best verlegen ben en snle jaloer en af toe een biacht maar toch ben ik heel lief:P en je kan me goed vertrouwen mar ik ga weer !!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Komaan Mensne nog he, ze heetf ze nodig


    everything you imagined, and more...