• Binnen 3 weken is het zover, Halloween!Ik weet het het is vroeg.Maar om toch al wat in de stemming te komen dit topic!
    Plaats hier enge foto's, verhaaltjes, leuke dingen voor die dag...alles wat eng is dus!!!!
    Hier heb je al iets:

Het was vrijdagnacht en Er liep nog iemand op straat Vincent.Maar opeens kwam er iemand om de hoek met een mes, bijl,schop.Het enige wat Vincent nog kon doen was schreeuwen.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!
    De vreemde, enge man vermoorden Vincent met de bijl, en bewerkte hem mat het mes.Stopte hem in de zak een gooide hem in zee.De ouders van Vincent zaten thuis niet te beseffen dat hun zoon nooit thuis zou komen.
    EINDE!!!(6)
    Dit soort verhalen, of foto's.
    HAVE FUN...of not.Muuuuhhhaaahhah!!!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

okee..

"We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

Ik heb er ook zóóó'n zin in! Ik ga het heel uitgebreid vieren.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    Ik heb er ook zóóó'n zin in! Ik ga het heel uitgebreid vieren.

Beg in hier dan maar!!!(6)

Een reden waarom ik dat 'feest' haat.

Pff, Halloween. De zesentwintigste is mijn verjaardag. Dáár verheug ik me op (krul)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Penguin schreef:
    Pff, Halloween. De zesentwintigste is mijn verjaardag. Dáár verheug ik me op (krul)

Je moet leren griezelen!!!!

Oh, gewoon een avondje horrorfilms zitten kijken; zak snoep, met of zonder vrienden.
    Altijd wel tof.
    Mijn favo film: dawn of the dead zéker niet voor gevoelige kijkers

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik ga naar een Halloweenparty en wil in zo'n uniform hieronder gaan, exclusief bandlogo. Dus dat wordt shoppen bij de kringloopwinkel ofzo (krul). Weet alleen niet hoe ik aan een goedkope baret kom...

No growth of the heart is ever a waste

Ik wil Halloweenfeestjes zoals in Amerika, dat lijkt me serieus zo gaaf _O_

[ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 21:11 ]

As travars

Aquila schreef:
    Oh, gewoon een avondje horrorfilms zitten kijken; zak snoep, met of zonder vrienden.
    Altijd wel tof.
    Mijn favo film: dawn of the dead zéker niet voor gevoelige kijkers

Mijn favo is de SAW reeks.
    Het is vanavond volle maan...Dit is geen avond om buiten te gaan!!!!(6)

Moriarty schreef:
    Ik wil Halloweenfeestjes zoals in Amerika, dat lijkt me serieus zo gaaf _O_

Mij ook!!!

dooddoenervo schreef:
    (...)

Mijn favo is de SAW reeks.
    Het is vanavond volle maan...Dit is geen avond om buiten te gaan!!!!(6)

Jowel ;) Alles überverlicht, zonder straatverlichting, blauwe schijn! Zalig! Ook nog Creepy, wat het tof maakt!
    *alleen maken dat ik niet in een half-opgegeten konijn trap ofzo*

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

dooddoenervo schreef:
    (...)

Je moet leren griezelen!!!!

House of Wax, yay. Ik heb me kapot gegild bij die film. En nu zijn ze van plan om The Grudge te kijken. Just kill me already.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Penguin schreef:
    (...)

House of Wax, yay. Ik heb me kapot gegild bij die film. En nu zijn ze van plan om The Grudge te kijken. Just kill me already.

bij die film heb ik me kapot gelachd XD
    en bij the grudge schrikken door mams.. die liet me schrikken wanneer ik geïnteresseerd naar de tv keek

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik heb ook een enge foto maar ik weet niet meer hoe ik fotos op een bericht moet plakken.