• IK HOU VAN JULLIE <3




    Baby, you light up my world like nobody else
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed
    But when you smile at the ground it ain't hard to tell
    You don't know, oh oh
    You don't know you're beautiful
    If only you saw what I can see
    You'd understand why I want you so desperately
    Right I'm looking at you and I can't believe
    You don't know, oh oh
    You don't know you're beautiful
    That what makes you beautiful

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:11 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    iHoran schreef:
    (...)nu ben ik bang ):


    YAY.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    (...)
    Mevrouw Schagen... ze geeft Frans x'D En onze klas gaat echt helemaal los bij haar. De prullenbak puilt over met papieren vliegtuigjes en propjes :3
    Echt we schreeuwen door de klas heen, lopen gewoon waar we naartoe willen, en luisteren en leren zit er daar niet bij in. En vandaag moesten we zelfs allemaal uit elkaar, al meteen toen we binnen kwamen x'D
    Maar ik was dus ook gewoon facking druk en heb zelfs iemand van zijn stoel getrapt omdat hij mij bekogelde met propjes en docent keek me boos aan :o
    Maar in iedergeval ik zat onder het druk zijn ook wat te kloten met mijn mobiel en op een gegeven moment moest ik die dus in leveren en zou ik 'm een week kwijt zijn ):
    Maar er zat een hele lieve jongen in de klas, hij moest voorin zitten omdat hij zich nogal misdraagt x'D En die pakte meteen mijn mobiel en stopte die in zijn zak, dus kreeg ik het na de les gelijk van hem terug :3
    Lief hé?

    Aaawwwhhh.
    wat een lieve jongen in jouw klas (:


    Some things are changing too much.

    OMG.
    zie je wel dat mijn vriendje lekker is xd


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)
    Mevrouw Schagen... ze geeft Frans x'D En onze klas gaat echt helemaal los bij haar. De prullenbak puilt over met papieren vliegtuigjes en propjes :3
    Echt we schreeuwen door de klas heen, lopen gewoon waar we naartoe willen, en luisteren en leren zit er daar niet bij in. En vandaag moesten we zelfs allemaal uit elkaar, al meteen toen we binnen kwamen x'D
    Maar ik was dus ook gewoon facking druk en heb zelfs iemand van zijn stoel getrapt omdat hij mij bekogelde met propjes en docent keek me boos aan :o
    Maar in iedergeval ik zat onder het druk zijn ook wat te kloten met mijn mobiel en op een gegeven moment moest ik die dus in leveren en zou ik 'm een week kwijt zijn ):
    Maar er zat een hele lieve jongen in de klas, hij moest voorin zitten omdat hij zich nogal misdraagt x'D En die pakte meteen mijn mobiel en stopte die in zijn zak, dus kreeg ik het na de les gelijk van hem terug :3
    Lief hé?


    Heel lief. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sanneee
    IK ZEG NIKS! want er gebeeurrt HÉÉL veeel!
    en seizoen 3 is echt like OMG


    What's so bad about being different?

    HAHAHA.
    Nialler <3



    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)
    Mevrouw Schagen... ze geeft Frans x'D En onze klas gaat echt helemaal los bij haar. De prullenbak puilt over met papieren vliegtuigjes en propjes :3
    Echt we schreeuwen door de klas heen, lopen gewoon waar we naartoe willen, en luisteren en leren zit er daar niet bij in. En vandaag moesten we zelfs allemaal uit elkaar, al meteen toen we binnen kwamen x'D
    Maar ik was dus ook gewoon facking druk en heb zelfs iemand van zijn stoel getrapt omdat hij mij bekogelde met propjes en docent keek me boos aan :o
    Maar in iedergeval ik zat onder het druk zijn ook wat te kloten met mijn mobiel en op een gegeven moment moest ik die dus in leveren en zou ik 'm een week kwijt zijn ):
    Maar er zat een hele lieve jongen in de klas, hij moest voorin zitten omdat hij zich nogal misdraagt x'D En die pakte meteen mijn mobiel en stopte die in zijn zak, dus kreeg ik het na de les gelijk van hem terug :3
    Lief hé?
    ahw dat is echt lief <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Weetje...
    zoek voor de grap op facebook even: Jasperina Schagen
    en zeg dat die foto niet normaal is O.o
    Hoer

    NiallsFood schreef:
    Sanneee
    IK ZEG NIKS! want er gebeeurrt HÉÉL veeel!
    en seizoen 3 is echt like OMG
    NOUUUUUUUUUUUUUUUU, ALS HUN NIET MEER BIJ ELKAAR ZIJN HE, IK HAAT HUN ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    HAHAHA.
    Nialler <3




    ahaaha<33


    What's so bad about being different?

    Sorry ik reageer niet echt hahah.
    Ben vanalles tegelijk aan het doen :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iHoran schreef:
    (...)NOUUUUUUUUUUUUUUUU, ALS HUN NIET MEER BIJ ELKAAR ZIJN HE, IK HAAT HUN ):

    Shalalie shalala :3

    AAWHH.


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    AAWHH.



    OMG<3333
    aawhhh soo cute<3


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    AAWHH.


    <333 :9~:9~:9~