• Ik weet niet waar dit thuishoort dus ...

    Ja, ik mis mijn opa ongelofelijk hard & mijn overleden hond. Dat gemis overviel me opeens, echt heel opeens.
    Wie mis jij super hard?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik mis hem... <3 :'(

    Ik mis mijn overgrootmoeder, waar ik vroeger elke woensdag bij langs ging.. ze is al 5 jaar dood, maar als ik soms terugdenk krijg ik elke keer weer tranen in mijn ogen.. Ze was als een soort beschermer, ze was er altijd voor me, voor mijn gevoel...

    She'll always stay in my heart, she was an angel on earth


    en mijn ex, die op het juiste moment kwam en op het rottigste moment wegging.. Hij was echt de sterkte die ik nodig had en zonder hem is alles leger en anders.. vreemd genoeg zijn we wel ineens hele goede vrienden, maar hij heeft het altijd zo druk dat ik hem bijna nooit zie..

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:27 ]


    you make everything seem so possible <3

    Ik mis mijn beste vriendin omdat ze gewoon totaal niet in de buurt woont. Oké in Nederland is afstand misschien niet zoveel, maar je kunt er gewoon niet elke week heen omdat je ook andere dingen hebt.
    Ik mis de jongen die ooit mijn beste vriend was. Dat is gewoon niet te beschrijven. Hij liet me keihard vallen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik mis het gevoel van een grote gezellige familie die vaak bij elkaar langskomt en op verjaardag gaat.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn ex, hoe raar het ook klinkt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik mis mijn overleden vriendin, soms opeens zo heftig.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik mis hoe het vroeger was.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.